۲۰/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۰۶ چهارشنبه

صبح قزوین هرکس مسجدى بسازد خداوند براى او در بهشت خانه‏ اى بسازد
کد خبر: ۱۰۴۳۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول روابط عمومی دفتر امام جمعه بوئین زهرا:

هرکس مسجدى بسازد خداوند براى او در بهشت خانه‏ اى بسازد

مسئول روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان بوئین زهرا، همزمان با روز جهانی مسجد از مراحل پایانی اخذ مجوز ساخت مصلی برای شهروندان بوئین زهرایی خبر داد.

هرکس مسجدى بسازد خداوند براى او در بهشت خانه‏ اى بسازد
به گزارش صبح قزوین به نقل از بوئین نیوز، مسئول روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار ما، همزمان با روز جهانی مسجد از مراحل پایانی اخذ مجوز ساخت مصلی برای شهروندان بوئین زهرایی خبر داد.
وی گفت: با پیگیری های حجت الاسلام محمدهمایون زرینه امام جمعه شهرستان بوئین زهرا و همراهی و همکاری احد احمدی فرماندار شهرستان مراحل پایانی واگذاری زمین مصلی به مساحت ۷۳۰۰ مترمربع در فاز سوم شهرک و در ابتدای این فاز درحال انجام است و بزودی زمین مذکور در معرض نقشه کشی و دیگر مراحل عملیاتی خود قرار خواهد گرفت.
مسئول روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان بوئین زهرا ادامه داد: در همین زمینه امام جمعه شهرستان بوئین زهرا از حمایت های بی دریغ فرماندار شهرستان بوئین زهرا و محمدزاده مدیرکل محترم راه و شهرسازی استان قزوین و نیز اداره راه شهرستان و دیگر عوامل و عناصر دخیل در کار واگذاری زمین مصلی تقدیر و تشکر کرد.
وی به نقل از امام جمعه شهرستان بوئین زهرا از عموم مردم و خیرین شهرستان و نیز مسئولین شهر بویژه شورای اسلامی شهر و شهردار پرتلاش و همچنین از روح الله عباسپور نماینده مردم شهرستان بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی جهت ادامه مساعدت و کمکهای مادی و معنوی دعوت به همکاری نمود.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان