۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین رتبه‌بندی مدیران دولتی برای ادامه حضور در جایگاه مدیریت
کد خبر: ۱۰۳۵۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان البرز گفت:

رتبه‌بندی مدیران دولتی برای ادامه حضور در جایگاه مدیریت

حسن پور: مدیران دولتی شهرستان در طرح ارزشیابی مدیریتی ارزیابی خواهند شد و در صورتی که نتوانند فاکتورهای مورد نظر را کسب کنند شایستگی حضور در جایگاه مدیریتی را نخواهند داشت.

رتبه‌بندی مدیران دولتی برای ادامه حضور در جایگاه مدیریت
به گزارش صبح قزوین به نقل از رهرو، غلامرضا حسنپور صبح سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که در فرمانداری شهرستان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: پاسداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر زنده نگه داشتن خدمت رسانی با نیت الهی و صادقانه به مردم است.
حسن پور با تاکید بر اینکه مدیران دولتی باید عملکرد یکساله خود را مورد ارزیابی قرار دهند، اظهار کرد: مدیران دستگاه های دولتی شهرستان با بررسی عملکرد یکساله خود باید نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی نمایند و به برطرف کردن نقاط ضعف خود بپردازند و نقاط قوت را تقویت نمایند.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح میتواند نقش مؤثری در خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم داشته باشد، خاطرنشان کرد: خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران، زیر سایه ولایت فقیه نعمتی بزرگ و ارزشمند است و باید بی منت و صادقانی به مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی خدمت کرد و قدردان این نعمت ارزشمند بود.
حسنپور با اشاره به اینکه عملکرد مدیران دولتی شهرستان البرز بر اساس فاکتورهایی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: مدیران دولتی در صورتی که نتوانند فاکتورهای مورد نظر را کسب کنند شایستگی حضور در جایگاه مدیریتی را نخواهند داشت.
فرماندار شهرستان البرز با اشاره بر رصد شکایات مردمی از ادارات، گفت: شکایاتی که از طرف مردم در ادارات ثبت می شود مورد بررسی قرار می گیرند و در صورتی که کارمند و یا آن مدیر اداره متخلف باشند با آنها برخورد جدی خواهد شد.
انتهای پیام /

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان