۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین شرط استقلالي ها برای بازگشت جباری
کد خبر: ۱۰۲۵۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حضور دوباره جباری در استقلال!!!!!!

شرط استقلالي ها برای بازگشت جباری

بحث حضور مجتبی جباری در تهران و حضور مجدد وی در تیم استقلال مطرح شده است، اما در این خصوص آبی ها با شرایط خاصي رو به رو شدند.

شرط استقلالي ها برای بازگشت جباری
به گزارش صبح قزوین به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجتبی جباری، هافبک تيم فوتبال سپاهان پس از حل و فصل مشکلات خود با سپاهانی ها به اصفهان بازگشت تا به کار خود ادامه دهد اما عنوان شده است علی رغم اعلام مسئولان سپاهان مبنی بر عدم وجود هیچ گونه مشکل ما بین طرفین، مجتبی جباری با مشکلاتی رو به روست که به وی و کرانچار مربوط می شود به همین دلیل حضور وی در این تیم تا پایان نیم فصل اول قطعی است و اوضاع این بازیکن برای ادامه همکاری دو نیم فصل دوم مشخص نیست.
شایان ذکر است، به همین دلیل بحث حضورش در تیم استقلال مطرح می شود و از طرف دیگر عنوان شده است که آبی ها نیز برای حضور وی شرط و شروطی دارند که اگر انجام شود، حضور وی را در این تیم می پذیرند.
گفتنی است، آبی ها اعلام کردند اگر جباری قصد حضور در استقلال را داشته باشد و جدایی اش قطعی شود تنها در صورتی که شروط مسئولان را بپذیرد می تواند بازگردد، اما این اتفاق حتی زمانیکه جباری به تهران بازگردد نیز بعید به نظر می رسد زیرا اتفاقات پایان فصل و حتی فصل گذشته اعلام شد و این موضوع شرایط را تغییر می دهد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان