۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین آخرين گزارش اقدامات دستگاه‌هاي برگزار كننده بزرگداشت روز قزوين
کد خبر: ۱۰۱۸۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در دهمين جلسه هماهنگي بزرگداشت روز قزوين ارائه شد؛

آخرين گزارش اقدامات دستگاه‌هاي برگزار كننده بزرگداشت روز قزوين

دهمين جلسه هماهنگي بزرگداشت روز قزوين با حضور دستگاه‌هاي برگزار كننده اين جشنواره در دفتر معاونت فني و عمراني استانداري قزوين برگزار و آخرين گزارشات اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌هاي برگزار كننده ارائه شد.

آخرين گزارش اقدامات دستگاه‌هاي برگزار كننده بزرگداشت روز قزوين

به گزارش صبح قزوینٰ دهمين جلسه هماهنگي بزرگداشت روز قزوين با حضور دستگاه‌هاي برگزار كننده اين جشنواره در دفتر معاونت فني و عمراني استانداري قزوين برگزار و آخرين گزارشات اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌هاي برگزار كننده در خصوص برنامه‌هاي بزرگداشت روز قزوين ارائه شد و مشکلات برخي از دستگاه‌ها در اجراي برنامه‌ها مرتفع شد.

برگزاري نشست مشورتي چهرههاي ماندگار و نخبگان

 مهدي خاني، دبير همايش چهره‌هاي ماندگار و نخبگان گفت: همايش چهره‌هاي ماندگار و نخبگان در 14شهريور92 برگزار خواهد شد که بعد از اتمام برنامه صبح همايش، يک نشست مشورتي بين چهره‎هاي ماندگار و نخبگان برگزار خواهد شد.

وي گفت: محتوي کتاب معرفي نخبگان و چهره‌هاي ماندگار قزوين آماده شده است و اين کتاب به زبان انگليسي در حال آماده شدن است و در صورتي که فرصت باشد اين کتاب به زبان عربي هم آماده خواهد شد.

مهدي خاني افزود: مکان برگزاري اين همايش در سالن اجتماعات دانشگاه بين‌المللي امام خميني (ره) پيش‌بيني شده است.

حضور 17 کشور اسلامي در نمايشگاه مجمع جهاني شهر اسلامي

علي‌رضا خزائلي، مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهرداري قزوين نيز در خصوص برگزاري مجمع جهاني شهر اسلامي گفت: در اين مجمع پيش بيني شده است 150 نماينده خارجي حضور خواهند داشت.

خزائلی خاطر نشان کرد: برنامه‌هاي برگزاري اين مجمع طبق برنامه در حال انجام است و رايزني‌ها براي حضور شهرهاي اسلامي در حال انجام است و همچنين نمايشگاه جانبي اين مجمع از  7 تا 9 شهريور 92 برگزار خواهد شد.

خزائلي با بيان اينکه اين نمايشگاه در حياط سعدالسلطنه برگزار خواهد شد، بيان کرد: 17 کشور اسلامي در برپايي اين نمايشگاه حضور خواهند داشت.

اين مسوول با  اشاره به اينکه مکان برگزاري مجمع در حال تجهيز است، افزود: در پايان اين مجمع در روز 10شهريور 92 بيانيه‌اي توسط کميته علمي اين اجلاس تنظيم خواهد شد.

وي بيان کرد: اين مجمع از ساعت 9 صبح در شبستان امام علي(ع) مسجدالنبي در شهريور92  برگزار خواهد شد.

در ادامه اعضاي حاضر در جلسه در خصوص آخرين اقدامات و پيش بيني موضوعات امنيت برگزاري مراسم هاي روز قزوين، برگزاري تورهاي گردشگري، برگزاري تورهاي تخصصي کودکان به قزوين، برگزاري جشنواره انگور و پسته از 7 تا 11شهريور92 در باغستان جهاد کشاورزي و اطلاع رساني از طريق صدا و سيماي ملي، گزارشي ارائه دادند.

 انتهای پیام/3007/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان