۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین روحانی را سیاستمدار می دانم
کد خبر: ۱۰۱۷۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام حسینی نماینده قزوین:

روحانی را سیاستمدار می دانم

حجت الاسلام حسینی:روحاني را سیاستمدار می دانم. وي کسی نیست که اجازه دهد به منافع کاری اش لطمه اي وارد شود و به او ضربه بزنند.

روحانی را سیاستمدار می دانم
به گزارش صبح قزوین، حجت الاسلام حسینی نماینده مردم قزوین در مصاحبه با صبح قزوین، در خصوص حمایت خاتمی و هاشمی از روحانی اظهار داشت: آقای روحانی تاکید داشت که تحت تأثیر کسی نیستم و فقط مشاوره می گیرم.
وی کسی نیست که منافع کاری اش را از بین ببرد و اجازه دهد به او ضربه بزنند.
روحانی را سیاستمدار می دانم.
حجت الاسلام حسینی ادامه داد: او به پشتیبانی رهبری نیاز دارد و می داند که اگر مورد تأیید ولایت نباشد مجلس برای او ایجاد مشکل می کند و او بسیار به این حمایت احتیاج دارد.
نماینده مردم قزوین در مجلس اذعان کرد: حجت الاسلام روحانی در روز عید فطر گفت که باید از گذشته چشم پوشید و افراد را بخشید؛ اما رهبری در جواب او گفتند: عفو در صورتی است که فرد قبول داشته باشد خطایی انجام داده است؛ ولی وقتی کسی نپذیرد که اشتباه کرده است و این همه حادثه و هزینه برای کشور به وجود آورده و اصلا پشیمان نیست دیگر چه گذشتی؟ وی خاطر نشان کرد: نظر برخی ها این بود اگر هاشمی رفسنجانی و مشائی در انتخابات به عنوان كانديد حاضر نشوند، حماسه رخ نمی دهد.
با اصرار به رهبری می خواستند مشائی و هاشمی تأیید شوند؛ ولی ایشان فرمودند: شورای نگهبان باید کار خودش را انجام دهد و نتیجه هر چه شد باید همان عملی شود.
این تأثیر قانونمندی رهبری می باشد که با وجود نبود این دو نفر، حماسه تحقق یافت.
وی در رابطه با اینکه  چرا کابینه دکتر روحانی میانگین سنی بالایی داشت و چرا مجلس رأی داد و اعتراض نکرد تشریح کرد: مجلس اعتراض کرد ولی روحانی می گوید مردم به دیدگاه اعتدالی من رأی دادند و من نه افراط مشارکتی ها را که آن حوادث را به کشور تحمیل کردند قبول دارم و نه تفریط احمدی نژادی را که همه متخصصین را خانه نشین کرد.
83203_996 حجت الاسلام حسینی در ادامه افزود: روحانی اعتقاد دارد کشور در بحران اقتصادی است و معیشت مردم تنگ است؛ پس حالا وقت آزمون و خطا نیست.
این افراد ژنرال هایی هستند که کار فکری و فرماندهی را انجام می دهندو در عملیات می توان از جوانان استفاده کرد.
  n00015825-r-b-005     نماینده مردم قزوین بیان کرد: دکتر روحانی با این اوصاف که از یک جمع 280 نفره تنها 80 نفر مخالف باشند، خود تخمین می زند که هر کسی را که به عنوان کابینه معرفی کند رأی خواهد آورد؛ کابینه خود را اینگونه بست؛ که هم از حزب مشارکت (اصلاح طلبان تندرو)، هم حزب کارگزاران(طرفداران هاشمی) وهم از اصولگرایان غیر تندرو در آن باشند.
حجت الاسلام حسینی خاطر نشان کرد: فراکسیون اصولگرایان و هم چنین روحانیون مجلس با راي زنی بسیار قصد داشت حداقل 6 نفر از افراد تند رو را از لیست کابینه حذف کنند.
افرادی چون منفرد، نجفی و آخوندی که شرکت مستقیم در فتنه داشتند و احساس می شد که این اشخاص به ولایت فقیه اعتقادی ندارند و نبایستی در کابینه باشند.
در نهایت با پیگیری ها و جلسات بسیار با رهروان ولایت 3 نفر از مجلس راي اعتماد نگرفتند.
وی هم چنین گفت: ظریف برای به دست آوردن رأی اعتماد و برطرف کردن شبهات با خیلی از نمایندگان رایزنی کرد و توانست نظرات را به خود جلب کند؛ اما نجفی این طور نبود.
نجفی با غرور خاصی صحبت می کرد.
او ناپلئونی رد شد؛ اگر کمی متواضعانه تر برخورد مي كرد حتما رای می آورد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان