۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مسابقات کشتی ناشنوایان کشور به میزبانی تاکستان برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۵۴۳۱۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۲۰ ساعت: ۱۰:۴۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قزوین:

مسابقات کشتی ناشنوایان کشور به میزبانی تاکستان برگزار می‌شود

فرهاد رحمانی از برگزاری مسابقات کشتی ناشنوایان کشور در رده بزرگسالان به میزبانی شهرستان تاکستان خبر داد.

مسابقات کشتی ناشنوایان کشور به میزبانی تاکستان برگزار می‌شود
فرهاد رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ از برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی کشور در تاکستان خبر داد و اظهار کرد: مسابقات انتخاباتی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی در رده بزرگسالان برای کشتی‌گران کم شنوا و ناشنوایان کشور به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: میزبانی این این دوره از مسابقات با رایزنی‌های صورت گرفته با فدراسیون ورزش به استان قزوین واگذار شد که در شهرستان تاکستان برگزار می‌شود.

رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان استان قزوین تصریح کرد: کشتی گیران شرکت کننده در این دوره از مسابقات در بیست و چهارمین دوره مسابقات المپیک کشتی ناشنوایان که در فروردین ماه 1401 که در کشور برزیل برگزار می‌شود، حضور خواهند یافت.

وی عنوان کرد: رقابت‌های کشتی ناشنوایان کشور از 24 تا 26 آذرماه امسال در شهر تاکستان برگزار می‌شود که تا کنون 18 تیم از سراسر کشور برای حضور در مسابقات کشتی ناشنوایان کشور اعلام آمادگی کردند که با ورزشکاران و داوران و هیئت همراه بیش از 200 نفر خواهند بود.

رحمانی ابراز کرد: 24 آذر ماه روز ورود تیم‌ها به استان بوده که روز پنج شنبه 25 آذر ماه مسابقات کشتی فرنگی برگزار می‌شود و روز جمعه 26 آذر ماه هم کشتیگران آزاد کار به رقابت با هم خواهند پرداخت.

این مقام مسئول گفت: در این دوره از مسابقات 5 کشتی‌گیر قزوینی نیز حضور خواهند داشت که امیدواریم با موفقیت در مسابقات انتخابی تیم ملی شاهد حضور ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک 1401 باشیم.

وی در پایان عنوان کرد: مسابقات کشتی ناشنوایان کشور به طور زنده از شبکه استانی و شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/7003
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان