۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین فعالیتم را با دریافت وام خوداشتغالی از سپاه آغاز کردم/ اشتغال‌زایی برای ۴ نفر
کد خبر: ۳۴۷۹۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۷ ساعت: ۱۱:۲۰ ↗ لینک کوتاه

بانوی کارآفرین قزوینی:

فعالیتم را با دریافت وام خوداشتغالی از سپاه آغاز کردم/ اشتغال‌زایی برای ۴ نفر

بانوی کارآفرین قزوینی با بیان اینکه برای چهارنفر اشتغالزایی کرده است، گفت: به خوداتکایی باور دارم و معتقدم هر انسانی باید به ظرفیت‌های خود تکیه کرده و در راستای موفقیت گام بردارد.

فعالیتم را با دریافت وام خوداشتغالی از سپاه آغاز کردم/ اشتغال‌زایی برای ۴ نفر

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، چهارمین جلسه هم‌اندیشی در حوزه آسیب‌های اجتماعی در قزوین، بررسی مشکلات و موانع سر راه زنان سرپرست خانوار کارآفرین به همت کانون خواهران بسیج رسانه استان قزوین با حضور فاطمه محمدبیگی هضو فراکسیون زنان مجلس و جمعی از خبرنگاران بسیجی در سالن جلسات بسیج اقشار سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین برگزار شد.

معصومه شقاقی یکی از زنان سرپرست خانوار و کارآفرین قزوینی است که در حوزه پخت شیرینی فعالیت می‌کند، وی که میهمان این جلسه بود دقایقی از شرایط کاری خود صحبت کرد.

وی اظهار کرد: ابتدای فعالیتم را در سال ۹۱ با علاقه و با پخت شیرینی‌های ساده شروع کردم که با گذشت زمان، فعالیت‌هایم رونق بیشتری گرفت.

وی افزود: هیچ دوره آموزشی برای فعالیت‌هایم شرکت نکردم بلکه فعالیت‌ها را به صورت خودجوش و ابتکاری دنبال کردم؛ برای عرضه و معرفی محصولات خود قبل از شیوع کرونا، در نمایشگاه‌های دائمی در محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی و سعدالسلطنه قزوین حضور پیدا می‌کردم.

بانوی کارآفرین قزوینی اذعان کرد: با اخذ وام ۲۰میلیون تومانی از سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین فعالیت‌های خود را شروع کرده و در ادامه با توسعه کار برای چهار الی پنج نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کردم.

وی ادامه داد: به خوداتکایی باور دارم و معتقدم هر انسانی باید به ظرفیت‌های خود تکیه کند و در راستای موفقیت گام بردارد؛ ضمن اینکه تحت حمایت هیچ ارگان و نهادی از جمله بهزیستی و کمیته امداد نیستم.

شقاقی تصریح کرد: سختی‌های بسیاری در مسیر کارم از جمله تامین و تهیه مواد اولیه را تجربه کردم و هم‌اکنون بیشتر کارها را شخصا انجام می‌دهم که البته حمایت‌هایی توسط فرزندانم در این خصوص صورت می‌گیرد.

بانوی کارآفرین موفق در حوزه مشاغل خانگی در پایان گفت: هرکسی که بخواهد در حوزه کارآفرینی فعالیت کند باید انگیزه لازم را در این بین داشته و خودکفا باشد و به هیچ ارگانی وابسته نباشد.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان