۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین پویش مردمی "دختران حاج قاسم" در استان قزوین راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: ۳۳۹۴۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ساعت: ۱۵:۱۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول مجموعه فرهنگی شمس الشموس:

پویش مردمی "دختران حاج قاسم" در استان قزوین راه‌اندازی می‌شود

مسئول مجموعه فرهنگی شمس‌الشموس استان قزوین گفت : پویش مردمی که به همت دختران نورا با عنوان "دختران_حاج_قاسم" و با صدای دختران انقلابی بعنوان حامیان دختر سردار سلیمانی خانم زینب سلیمانی برگزار می‌شود.

پویش مردمی "دختران حاج قاسم" در استان قزوین راه‌اندازی می‌شود

ساسان‌کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح‌قزوین؛ درباره‌ی برگزاری پویش "دختران حاج‌ قاسم" اظهار کرد: پویش مردمی دخترانه در سراسر کشور ایران اسلامی همزمان با شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

وی با توجه به یادداشت شهید سردار سلیمانی در کتاب سربلند افزود: شهید سردار سلیمانی در تاریخ 15/10/97 در کتاب «سربلند» محمدعلی جعفری چنین نوشته "سلام بر حججی که حجتی شد در چگونه زیستن و چگونه رفتن. فدای آن گلویی که همچون گلوی امام حسین (ع) بریده شد و سلام بر آن سری

که همچون سر مولای شهیدان دفن آن نامشخص و به عرش برده شد . دخترم آن‌ها را الگو بگیر و مهم ترین شادی آن‌ها عفت و حجاب است."

مسئول مجموعه فرهنگی شمس‌الشموس استان قزوین اذعان کرد: پویش مردمی که به همت دختران نورا با عنوان "دختران_حاج_قاسم" و با صدای دختران انقلابی بعنوان حامیان دختر سردار سلیمانی خانم زینب سلیمانی برگزار می‌شود.

وی گفت: متقاضیان سنین 12 الی 20 سال می‌توانند برای شرکت در پویش پیام خود را برای حمایت از دختر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بصورت صوت (حداکثر تا یک دقیقه) به شماره ۰۹۰۳۱۲۳۶۴۵۰ در پیام رسان ایتا ارسال کنند

این مقام مسئول ابراز کرد: آثار صوتی دختران تا 12 بهمن ماه سال‌جاری همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی جمع آوری شدا و محتوای تولید پویش به خانواده معزز شهید سلیمانی هدیه داده می‌شود.


انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان