۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین ۱۳ آبان تجلی وحدت و بصیرت ملت ایران در برابر استکبار جهانی است
کد خبر: ۳۳۸۳۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۸/۱۳ ساعت: ۱۲:۱۳ ↗ لینک کوتاه

دادستان قزوین در حاشیه مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان: 

۱۳ آبان تجلی وحدت و بصیرت ملت ایران در برابر استکبار جهانی است

دادستان عمومی گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحریم‌های گوناگون را علیه ملت ایران به اجرا درآورده اند و با گستاخی تمام این توطئه‌ها و تحریم‌ها را به نام دوستی و حمایت از ملت ایران تبلیغ کردند، حال نکته مهم این بود که مردم عزتمند ایران هیچگاه فریب این دسیسه‌ها را نخواهند خورد.

۱۳ آبان تجلی وحدت و بصیرت ملت ایران در برابر استکبار جهانی است

محمد قاسمی در حاشیه تجمع بزرگ استکبارستیزی مردم شریف قزوین که به مناسبت فرارسیدن 13 آبان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: سیزدهم آبان ماه تجلی بصیرت، استکبارستیزی و دشمن شناسی ملت انقلابی ایران بوده که به نماد و الگوی مبارزه با سلطه قدرت های زورگو و متجاوز تبدیل شده است.

وی افزود: در این روز دانش‌آموزان، دانشجویان و روحانیون به همراه آحاد مردم از آزادی، عزت و استقلال ایران اسلامی دفاع کردند و نقش بی بدیل تاریخی خود را در مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از آزادی و استقلال کشور به اثبات رساندند.

دادستان مرکز استان اذعان کرد: امام خمینی(ره) از این روز به عنوان انقلاب دوم یاد کردند و فرموده ایشان خود گویای بهترین توصیف بر اهمیت این روز است و بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز این روز نماد روح تعدی و تجاوز استکبار نسبت به ملت‌ها از جمله نسبت به ملت غیور ایران اسلامی است.

قاسمی تاکید کرد: طی 40 سال گذشته دولت های گوناگون آمریکا برای بازگشت سلطه خود بر ملت ایران راه های متنوعی را برگزیدند ولی هیچگاه به اهدافشان دست نیافتند.

این مقام قضایی استان بیان داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحریم‌های گوناگون را علیه ملت ایران به اجرا درآورده اند و با گستاخی تمام این توطئه‌ها و تحریم‌ها را به نام دوستی و حمایت از ملت ایران تبلیغ کردند، حال نکته مهم این بود که مردم عزتمند ایران هیچگاه فریب این دسیسه ها را نخواهند خورد و همیشه در عرصه‌های مختلف با حضور خود نقشه‌های آنها را خنثی کرده اند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین تصریح کرد: یقین بدانیم که تحریم‌های آمریکا حربه ای نخ نما علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است و قادر به عقب نشاندن ملت ما از آرمان‌های خود نخواهند بود.

وی ادامه داد: حضور با بصیرت و آگاهانه آحاد مردم و همچنین مسئولان در تجمع بزرگ ۱۳ آبان تلاش دشمن در ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان نظام را پوچ، بی اساس و فاقد ارزش کرده است.

محمد قاسمی در پایان عنوان کرد: ۱۳ آبان روزی است که با نثار خون شهدای دانش‌آموز و دانشجو ماندگار شد و دانشجویان پیرو خط امام با الهام از اندیشه‌های استکبارستیزانه و ضد استعماری امام راحل(ره)، لانه فساد جاسوسی شیطان بزرگ را به تسخیر درآوردند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان