۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین "صبح قزوین" به انوار خورشید خراسان روشن شد
کد خبر: ۳۳۶۲۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۱۵ ساعت: ۱۲:۲۰ ↗ لینک کوتاه

با حضور خادمان رضوی؛

"صبح قزوین" به انوار خورشید خراسان روشن شد

خادمان رضوی به بهانه آغار هفته کرامت در استان قزوین حضور پیدا کرده و از دفتر سایت خبری صبح قزوین بازدید کردند.

"صبح قزوین" به انوار خورشید خراسان روشن شد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ روز قلم بهانه‌ای است برای تقدیر از اهالی قلم، که تاکید خداوند در آیات قرآن کریم به قلم نشان‌دهنده‌ی اهمیت جایگاه قلم و اهل قلم در انقلاب اسلامی و جامعه‌ی کنونی است؛ زیرا قلم توانمند زمینه‌ی ایجاد قابلیت تبلیغ و راهبرد سبک انقلاب و اسلام در اجتماع کنونی را دارد.

به مناسبت گرامی‌داشت روز قلم و دهه‌ی کرامت خادمان حرم رضوی امروز(شنبه) میهمان پایگاه خبری صبح قزوین شدند.

حسین خوش احوال مداح حرم رضوی در بازدید از پایگاه خبری صبح قزوین اظهار کرد: حضور خادمین آستان قدس رضوی در ایام بافضیلت دهه‌ی کرامت و برگزاری مراسم پرچم گردانی ایجاد فضای معنوی و رایحه‌ی خوش امام رئوف در استان‌هاست و ما برای شما اهالی رسانه آرزوی حضور همیشگی در عرصه انقلاب و مطالبه گری حقوق مردم را داریم.

حنانه امیری در ادامه‌ی صحبت‌های مداح استان قدس رضوی افزود: افتخار میزبانی از خادمین آستان قدس رضوی سعادتی بود که اهل رسانه امروز از آن بهره مند شدند، همچنین حضور خادمین حرم و پرچم معظم گنبد مطهر رضوی مسبب استشمام عطر حرم امام رئوف در فضای اهل قلم شد.

مدیرمسئول پایگاه خبری صبح قزوین اذعان کرد: پایگاه خبری صبح قزوین از سال 93 با بکارگیری جوانانی خوش فکر در عرصه‌ی خبری در پیشبرد بیانات مقام معظم رهبری فعالیت خود را آغاز کرد.

وی عنوان کرد: خبرنگاران صبح قزوین با همکاری بسیج رسانه و سایر اصحاب رسانه در انجام رسالت‌های انقلابی و جبران نقص‌های سابق در مسیر انجام فعالیت‌های تشکیلاتی گام برمی‌دارند تا به یاری خداوند زمینه‌ساز تمدن اسلامی و ظهور را فراهم کند.

انتهای پیام/2002

 

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان