۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین برگزاری "گردهمایی ۱۰هزار نفری عفاف و حجاب و صیانت از حریم خانواده"
کد خبر: ۳۳۶۲۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۱۳ ساعت: ۱۳:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین اعلام کرد:

برگزاری "گردهمایی ۱۰هزار نفری عفاف و حجاب و صیانت از حریم خانواده"

مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین گفت: مراسم ویژه "گردهمایی ۱۰ هزار نفره‌ی عفاف و حجاب و صیانت از حریم خانواده" در سراسر کشور در تاریخ ۱۹ تیرماه توسط ناحیه‌ی امام حسن عسگری(ع) در آستان مقدس امام‌زاده حسین(ع) برگزار خواهد شد.

برگزاری "گردهمایی ۱۰هزار نفری عفاف و حجاب و صیانت از حریم خانواده"

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ لیلا رضایی در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز (پنج‌شنبه) در سالن اجتماعات بسیج رسانه برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد عفاف و حجاب امسال بیشتر از سال‌های گذشته در عرصه‌ی عفاف و حجاب اسلامی با شعار "عفاف و حجاب میراث ایرانی، گرایش جهانی" در استان قزوین فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: در سراسر کشور در هفته‌ی عفاف و حجاب به حمایت از شهدای گوهرشاد، بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین برنامه‌هایی نظیر برگزاری جشن، برنامه‌ی پاسخگویی به شبهات در جریان‌های عفاف و حجاب، تبلیغ موارد دینی، فقهی و اخلاقی عفاف و حجاب، ایجاد معرفت و رغبت به پوشش نسل جوان و زنان با استفاده از زبان هنر و ادبیات و تعیین حجاب به عنوان یک قانون و مد در کشور اجرا خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اذعان کرد: مراسم ویژه "گردهمایی 10 هزار نفره‌ی عفاف و حجاب و صیانت از حریم خانواده" در سراسر کشور در تاریخ 19 تیرماه به همت سپاه ناحیه‌ی امام حسن(ع) در آستان مقدس امام‌زاده حسین(ع) برگزار خواهد شد.

این مسئول درباره‌ی اجرای برنامه‌های حجاب و عفاف در سایر شهرستان‌ها ابراز کرد: مراسم ویژه هفته عفاف و حجاب 20تیرماه توسط ناحیه‌ی ابوالفضل(ع) در گلزار شهدای شهرستان آوج، ناحیه‌ی امام سجاد(ع) در بوستان ولایت اقبالیه، بوستان مادر شهرستان آبیک نیز در همان تاریخ برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم عفاف و حجاب 18 تیرماه در محوطه‌ی شهرداری شهرستان تاکستان، استان البرز در فضای پارک شهر و بویین زهرا در مقابل پارک بانوان برگزار خواهد شد.

رضایی عنوان کرد: در هفته‌ی عفاف و حجاب شاهد اجرای برنامه‌های جانبی مانند مسابقه‌ نقاشی برای کودکان 4 الی 12سال با موضوع "مامان چادری من"، اهدای گل، دیدار با دادستان وجشنواره‌ی مد و لباس اسلامی و ایرانی خواهیم بود.

وی گفت: همکاری وزرات ارشاد، بسیج هنرمندان،انجمن طراحان مد و لباس آیلار موفق به برگزاری جشنواره طراحی مد و لباس پوشش ایرانی و اسلامی با عنوان طلیعه‌ی نور از تاریخ 25خرداد تا 21تیرماه برگزار خواهد شد.

این مسئول افزود: هدف از تشکیل جشنواره‌ی مد و لباس، طراحی پوشش مناسب متناسب با قومیت ایرانی برای فصل تابستان و پوشش سر برای بانوان است.

رضایی تصریح کرد: به منظور ترویج پوشش اسلامی 100دست لباس آقایان با طرح آرش کمانگیر که نماد غیرت و غرور ایرانی است در سطح استان توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: تولید و توزیع پوشش اسلامی و ایرانی از اصول اساسی کارکردهای بنیاد عفاف و حجاب است که نیازمند نظرسنجی از افراد در سنین مختلف برای تولید پوشاک است.

مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین بیان کرد: برای جایگزینی پوشش اسلامی بجای پوشش نامناسب بیش از 80طراح لباس با همکاری کارگروه صنعت و معدن، اصناف و بنیاد و کانون طراحان استان فعالیت تولیدی خود را آغاز خواهند کرد.

وی در پایان ابراز کرد: بنیاد عفاف و حجاب جهت ترویج اصل اساسی حجاب 27تیرماه سال جاری 270 کارشناس را جهت تبلیغ چهره به چهره برای شناسایی و حمایت پوششی چادر بصورت رایگان برای آسیب دیده در نظر گرفته‌است.

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان