۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین پست برق ۴۰۰/۶۳ کیلوولت بوئین‌زهرا به بهره‌برداری رسید
کد خبر: ۳۳۶۱۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۹ ساعت: ۸:۴۱ ↗ لینک کوتاه

با حضور وزیر نیرو در قزوین؛

پست برق ۴۰۰/۶۳ کیلوولت بوئین‌زهرا به بهره‌برداری رسید

با حضور وزیر نیرو در قزوین پست برق ۴۰۰/۶۳ کیلوولت در منطقه دشتابی شهرستان بوئین‌زهرا به بهره‌برداری رسید.

پست برق ۴۰۰/۶۳ کیلوولت بوئین‌زهرا به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ طی سفر یک روزه وزیر نیرو به استان قزوین که از صبح امروز(یکشنبه) آغاز شد رضا اردکانیان و هیئت همراه وی به همراه مسئولان استان قزوین در بوئین زهرا حاضر شدند تا اولین پروژه این سفر را در منطقه دشتابی افتتاح کنند.

صبح امروز با حضور وزیر نیرو بهره برداری از پست برق ۴۰۰/۶۳ کیلو ولت بخش دشتابی از توابع بوئین زهرا با ۸۱ میلیارد تومان اعتبار آغاز شد.

این پست برق شامل احداث پست ۴۰۰/۶۳ کیلو ولت دشت آبی با ۵۰ میلیارد تومان، احداث خط ۴۰۰ کیلوولت نیروگاه شهد رجایی به دشت آبی با ۲۳ میلیارد تومان، ورود و خروج خط ۶۳ کیلو ولت البرز - لیا در پست دشت آبی با ۸ میلیارد تومان اعتبار است که برای مجموعه این شبکه بالغ بر ۸۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

گفتنی است؛ با احداث این پست برق ضمن تعدیل بار پست ۲۳۰کیلو ولت البرز و بهبود پروفیل ولتاژ ۶۳ کیلو ولت در پست‌های صنعتی البرز یک، البرز چهار، البرز ۵، الوند، گمرک، شهرک‌های صنعتی لیا شماره‌های یک و دو زمینه ایجاد بستر لازم برای توسعه سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی منطقه، تغذیه پست‌های ۶۳ کیلو ولت در آینده از جمله پست خاکعلی ممکن شده و قابلیت اطمینان شبکه تقویت شده و تلفات شبکه کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان