۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین انتقاد کاربران توئیتر به هنجارشکنی تبلیغات آرایشگاه‌های زنانه قزوین در فضای مجازی+تصاویر
کد خبر: ۳۳۵۵۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۴ ساعت: ۱۵:۱۹ ↗ لینک کوتاه

صبح قزوین گزارش می‌دهد؛

انتقاد کاربران توئیتر به هنجارشکنی تبلیغات آرایشگاه‌های زنانه قزوین در فضای مجازی+تصاویر

تبلیغات و اجرای زنده آرایش عروسی چندسالی است که با رونق کردن فضای مجازی از طریق آرایشگاه‌های مختلف کشور درحال انجام است و صفحات و کانال‌های مختلفی بدون نظارت خاصی از سوی پلیس اماکن و پلیس فتا در حال تاراج آبرو و فرهنگی دینی دختران و نوعروسان هستند.

انتقاد کاربران توئیتر به هنجارشکنی تبلیغات آرایشگاه‌های زنانه قزوین در فضای مجازی+تصاویر

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ مدتی است انتقاد به رویه تبلیغات آرایشگاه‌های زنانه قزوین در فضای مجازی توسط کاربران توئیتر و اینستاگرام پررنگ شده است. ماجرا از آنجایی آغاز شد که یکی از کاربران فضای مجازی به روایت اتفاقی پرداخت که برای یکی از دوستانش رخ داده بود و این موضوع بهانه ای شد تا این گلایه‌ها به صورت عمومی بین دیگر کاربران اینستاگرام و توئیتر دست به دست شود.

"به زحمت آرومش کردم؛ مثل ابر بهاری گریه می‌کرد، هق هق توی صداش بند نمی اومد و نگران زندگی نوپاش بود. شب قبل که مهمونِ مراسم عرویسش بودم فکر نمی‌کردم امروز انقدر نگران و مستاصل بهم زنگ بزنه؛ می‌گفت: واسه عروسیم یکی از بهترین آرایشگاه های قزوین رو انتخاب کرده ولی عکس و فیلمشو بدون اجازم توی صفحه اینستاگرام آرایشگاه منتشر کردن؛ حالا نمیدوم اگه همسرش یا یکی از آشناهاشون ببینه چه بالایی سر زندگیم میاد.

گریه می‌کرد و ازم راهنمایی می‌خواست. اگه بی اخلاقی کادر آرایشگاه رو کنار بذاریم، جای خالی نظارت توی این فضارو چطور نادیده بگیریم که عروس جوونی با اعتماد و اطمینان واردش می‌شه؛

مسئولین یه مقداری کلاهشونو بالاتر بذارن که آرایشگاه های تحت نظارتشون عکس و فیلم مشتری‌هاشونو توی فضای مجازی به اشتراک می‌ذارن. اما واقعا به چه قیمتی؟ به قیمت بردن آبروی زنها و دخترای شهرمون به بهانه تبلیغات رایگان و جذب مشتری بیشتر!"

تبلیغات و اجرای زنده آرایش عروسی چندسالی است که با رونق کردن فضای مجازی از طریق آرایشگاه‌های مختلف کشور درحال انجام است و صفحات و کانال‌های مختلفی بدون نظارت خاصی از سوی پلیس اماکن و پلیس فتا در حال تاراج آبرو و فرهنگی دینی دختران و نوعروسانی هستند که عکس‌ها و تصاویرشان بین کابران فضای مجازی دست به دست می‌شود.

در ادامه به انتقادات برخی از کاربران فضای مجازی درخصوص عملکرد آرایشگاه‌های زنان استان قزوین اشاره ای می‌شود.

 



























انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان