۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین معاون سیاسی امنیتی استاندار و فرماندار قزوین معرفی شد
کد خبر: ۳۳۵۳۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۲۶ ساعت: ۱۲:۴۲ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی امنیتی استاندار و فرماندار قزوین معرفی شد

در جلسه شورای اداری استان منوچهر حبیبی بعنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و محمد شفیعی بعنوان فرماندار قزوین معرفی شدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار و فرماندار قزوین معرفی شد

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ جلسه شورای اداری استان با موضوع معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و همچنین تکریم و معارفه فرماندار قزوین که پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در سالن استانداری برگزار شد.

داود محمدی در این جلسه اظهار کرد: افرادی که توانسته باشند در سمت خود کار ارزشمندی انجام دهند حتی پس از پایان فعالیت نیز مورد سپاس و احترام از طرف مردم قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس ادامه داد: در موقعیتی که با تحریم‌های ظالمانه و سخت روبه رو هستیم ممکن است برخی موارد اقتصادی به مشکلات امنیتی و درگیری منجر شود، از این رو ضرورت دارد که این موضوع را مورد بررسی قرار داده و از آن پیشگیری کنیم. 

در ادامه این جلسه بهمن طاهرخانی ابراز کرد: در حوزه سیاست موضوع اقتدار مطرح می‌شود که به فعالین کنشگران اجتماعی مربوط است که با اتحاد آن‌ها اقتدار سیاسی شکل می‌گیرد. 

معاون سیاسی در ایجاد آرامش نقشی بی بدیل ایفا میکند

وی افزود: قدرت سیاسی برای تمام افراد الزام آور است و مسئولین سیاسی و فعالان این عرصه می‌توانند به آن شکل زیبایی ببخشند، از این رو باید تصدی امور سیاسی به افراد آشنا با این حوزه واگذار شود.

نماینده مردم تاکستان در مجلس عنوان کرد: امروز جامعه به آرامش بیشتری نیاز دارد و اگر چه سیاستگذاری کلان و موقعیت اصلی به خارج از استان مربوط است، اما افراد هوشمند در جایگاه مسئول سیاسی می‌توانند اتحاد و همدلی مناسبی را در استان برقرار کنند.

وی ادامه داد: معاون سیاسی می‌تواند نقشی بی بدیل را در ایجاد آرامش در جامعه ایفا کند و از این رو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

سیده حمیده زرآبادی نیز در ادامه اذعان کرد: استفاده از مدیران و ظرفیت نیروهای بومی از موضوعات مهم در انتصابات استان است که باید مورد توجه قرار گیرد که البته افرادی که سالیان زیادی در استان قرار دارند و برای استان تلاش کردند نیز در این زیرمجموعه قرار می‌گیرند.

توجه به معیشت وظیفه تمام مدیران است

وی افزود: مدیر بومی در هر صورت دلسوز استان خواهد بود و این از علت‌های اهمیت آن به شمار می‌آید و نباید هیچ یک از مدیران کل و نمایندگان تخریب شوند که متاسفانه این موضوع در فضای مجازی و رسانه‌ها اتفاق می‌افتد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز عنوان کرد: باید توجه داشت که تخریب متفاوت از نقد است، نقد مفید است اما تخریب منفی بوده و گاها با بی احترامی همراه است. 

وی تاکید کرد: توجه به معیشت مردم و اقتصاد وظیفه تمام مدیران استان است و لازم است مشکلات واحدهای اقتصادی از طرف آن‌ها پیگیری شود.

این مسئول ادامه داد: تمام مدیران وظیفه دارند از استاندار پیروی کنند، امروز وضعیت کارگران و کار استان مناسب نیست و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

زرآبادی گفت: لازم است همه نسبت به افراد انتخاب شده در سمت فرماندار و معاون سیاسی امنیتی استانداری حمایت کرده و موضوع بومی و غیربومی را مطرح نکنند.

وحدت و رفع مشکلات از مصادیق عمل به قرآن است

در بخشی از این مراسم نیز حجت الاسلام سید قریش موسوی با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان و وفات حضرت خدیجه(س)اظهار کرد: حضرت خدیجه(س) ام المؤمنین و مادر تمام افراد بوده و از جایگاه بالایی برخوردار است.  

وی ادامه داد: پاسداشت و جایگاه خدیجه برای ما دارای اهمیت است و نباید بگذاریم این اسم از کشور ما جمع شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان ابراز کرد: نباید در استفاده از ظرفیت و نعمت ماه مبارک رمضان غفلت کنیم و باید به آن توجه ویژه داشت.

وی افزود: روزه عام، خاص و خاص الخاص سه مرتبه از روزه داری است، از این رو باید تلاش کنیم روزه‌های ما صحیح و قبول باشد تا از درجات معنوی آن بهره برد.

این مسئول عنوان کرد: ما باید به قرآن عمل کنیم و یکی از موضوعات مهم در آن وحدت است که نیاز اساسی و مهم جامعه امروز ما به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: رفع مشکلات و رسیدگی به امور مردم نیز موضوعی اساسی است که باید براساس قرآن مورد توجه قرار گیرد.

در این مراسم منوچهر حبیبی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و محمد شفیعی به عنوان فرماندار شهرستان قزوین معرفی شدند و از سید علی موسوی فرماندار پیشین شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/6006

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان