۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۱۳خودروی امدادی به لرستان اعزام شد/ توزیع ۱۸۰۰سبد غذایی بین نیازمندان قزوینی
کد خبر: ۳۳۴۷۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۱۹ ساعت: ۸:۵۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل هلال احمر استان در مصاحبه با صبح قزوین:

۱۳خودروی امدادی به لرستان اعزام شد/ توزیع ۱۸۰۰سبد غذایی بین نیازمندان قزوینی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: به دلیل وقوع سیل دربرخی از استان‌های کشور، ۲تیم جستجو و نجات آنست و ۵۲نفر نیروی عملیاتی در قالب ۱۰تیم به همراه تجهیزات تیمی و انفرادی و ۱۳خودروی امدادی به فرماندهی معاون امداد و نجات استان به لرستان اعزام شد.

۱۳خودروی امدادی به لرستان اعزام شد/ توزیع ۱۸۰۰سبد غذایی بین نیازمندان قزوینی

حسن آصفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال احمر قزوین، نجاتگران این جمعیت با حضور در 135عملیات امدادی به چهل و نه هزار و 734حادثه دیده خدمات امدادی ارائه دادند.

وی افزود: در عملیات‌های انجام شده، 609 نیروی عملیاتی ضمن ارائه خدمات امدادی به حادثه دیدگان، 78نفر از مصدومان را به مراکز درمانی منتقل و 22نفر را درمان سرپایی کردند.

این مسئول با بیان اینکه از آغاز طرح امداد و نجات نوروزی 218 تیم عملیاتی حضور داشتند، افزود: در این مدت در مجموع 28مورد عملیات رهاسازی توسط نیروی‌های امدادی صورت گرفته و 169نفر نیز از خدمات اسکان اضطراری هلال احمر بهره مند شده اند.

وی عنوان کرد: نجاتگران هلال احمر قزوین با حضور شبانه روزی در ۱۶پایگاه ثابت و ۱۰پایگاه موقت و یک پایگاه کوهستانی با تجهیزات کامل در اجرای طرح امداد نوروزی در خدمت مردم بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اضافه کرد: در این مدت، به دلیل وقوع سیل دربرخی از استان‌های کشور، 2تیم جستجو و نجات آنست و 52نفر نیروی عملیاتی در قالب 10تیم به همراه تجهیزات تیمی و انفرادی و 13خودروی امدادی به فرماندهی معاون امداد و نجات استان به لرستان اعزام شد.

وی ادامه داد: 700 دستگاه چادر امدادی، 100بسته غذایی 72 ساعته، 100بسته غذایی 24ساعته، 300بسته غذایی یک ماهه و 700بسته غذایی 72ساعته از اقلام ارسالی جمعیت هلال احمر استان قزوین جهت سیل زدگان استان‌های لرستان، کرمانشاه و گلستان بود.

10هزار نفر به کمپین بهرفت جمعیت هلال احمر پیوستند

آصفی گفت: 10 هزار و 902 نفر به کمپین بهبود رفتارهای ترافیکی برای کاهش تصادف و حوادث جاده ای پیوستند و بیست و چهار هزار و 778 نفر از خدمات پست‌های ثابت و سیار این جمعیت استفاده کردند.

وی بیان کرد: بیش از 41هزار بسته آموزشی و فرهنگی شامل سی دی، بروشور و نقشه بین مراجعان توزیع شد و چهار هزار و 14نفر از فضای دوستدار کودک جمعیت هلال احمر استفاده کردند.

این مسئول اضافه کرد: 10هزار و 181 نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت و ایمنی برپا شده، بهره مند شدند و 432نفر نیز خدمات خیمه نماز هلال احمر استان قزوین را دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین به توزیع چهار هزار و 600بسته علمی-آموزشی به دو هزار و 835 نفر در قالب طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی توسط معاونت آموزش و پژوهش این جمعیت اشاره کرد.

وی در پایان اذعان کرد: معاونت داوطلبان این جمعیت نیز 1800سبد غذایی در طرح فرشتگان رحمت بین نیازمندان توزیع کرد و در طرح نیابت نیز 120نفر از سالمندان مورد تکریم قرار گرفتند و 800نفر از نیازمندان از کمک نقدی معیشتی بهره بردند و بیش از پانصد و پنجاه میلیون ریال کمک های مردمی نقدی و غی نقدی توسط این جمعیت جهت مردم سیل زده جمع آوری شد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان