۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین "۱۲ فروردین" روز بیعت ملت با اسلام و فداكاری در راه انقلاب است
کد خبر: ۳۳۴۷۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۱۲ ساعت: ۱۰:۲۷ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

"۱۲ فروردین" روز بیعت ملت با اسلام و فداكاری در راه انقلاب است

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: مردم با حضور ۹۸ درصدی در همه پرسی نظام اسلامی توطئه‌های دشمنان را علیه نظام اسلامی خنثی کردند، این روز، روز بیعت ملت با اسلام و دفاع و حمایت و فداكاری در راه انقلاب است.

"۱۲ فروردین" روز بیعت ملت با اسلام و فداكاری در راه انقلاب است

مهدی صادق پور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با تبریک یوم الله ۱۲ فروردین، اظهار کرد: 12فروردین یکی از روزهای مهم و یکی از بزرگترین عیدهای مذهبی و ملی ملت ایران است و روزی است که حکومت الهی در کشور معنای خود را به دست آورد.

وی ابراز کرد: روز جمهوری اسلامی ایران در واقع تاییدی بر تمامی آرمان‌های زیبای انقلاب و "نه" محکمی به تمامی بدخواهان، حسودان و تنگ نظران بود و ملت در این روز سند آزادي و استقلال خود را با استقامتي خستگي‌ ناپذير و به بركت خون شهيدان و مجاهدان امضا کردند.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین ادامه داد: 12 فروردین محصول اندیشه بلند امام خمینی(ره) برای ایجاد مفهوم مردم‏ سالاری‏ در کشور بود و ملت ایران تکلیف خود را برای همیشه با دولت‌ های مستکبر و زور‌مدار تعیین کردند.

وی با بیان اینکه در این روز مردم رای آری به نظام جمهوری اسلامی دادند، یادآور شد:‌ مردم با حضور 98 درصدی در همه پرسی نظام اسلامی توطئه‌های دشمنان را علیه نظام اسلامی خنثی کردند، این روز، روز بیعت ملت با اسلام و دفاع و حمایت و فداكاری در راه انقلاب است.

ناکارآمدی نظام، شعار اصلی همه دشمنان انقلاب است

این مسئول بیان کرد: اصرار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در انجام رفراندوم در مدت کوتاهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی دلالت بر اهمیت و نقش مردم در تعیین سرنوشت و مدل حکومت و اداره جامعه و قانونمندسازی ساختار و بنیان‌های نظام داشته و خط بطلانی بر تبلیغات مسموم استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

صادق پور با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی با تمامی تجهیزات و امکانات سعی ناکارآمدی نظام را دارند، عنوان کرد: تبیین دقیق دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی در ابعاد داخلی و بین المللی بایستی از اولویت‌های جدی در عرصه خنثی سازی اهداف و برنامه‌های دشمن تلقی شود.

وی جوهره اسلام گرایی جاری را ناشی از حرکت نظام و ملت ایران و برخاسته از آموزه‌های اسلام دانست و تاکید کرد: تحولات سرنوشت ساز دهه‌های اخیر و مقاومت بیداری اسلامی امروز متاثر از انقلاب اسلامی و عملکرد جمهوری اسلامی ایران و گفتمان ولایت فقیه برای امت اسلامی است که با آشکارسازی نشانه‌های احیای امت واحده و تمدن نوین اسلامی، طرح‌های سلطه جویانه غربی را به چالش کشانده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در پایان گفت: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران به عنوان طلایه دار بیداری اسلامی الگوی ملت‌های مسلمان و بلکه جوامع آزادیخواه و حق طلب قرار گرفته و به تدبیر مقام معظم رهبری سال 13۹۸ سال «رونق تولید» نامگذاری شد به فضل الهی آحاد ملت و مسئولان نظام با عمل به توصیه‌های معظم له رونق تولید کالای ایرانی و ایجاد اشتغال هموطنان عزیزمان و عدم وابستگی به بیگانگان، بسترهای استحکام درونی کشور را تقویت کرده و جبهه دشمنان را به تماشاگر محض پیشرفت و افتخارآفرینی خود تبدیل خواهند کرد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان