۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تاکستان تخریب شد
کد خبر: ۳۳۳۲۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ساعت: ۱۱:۲۲ ↗ لینک کوتاه

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان قزوین:

بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تاکستان تخریب شد

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: پس از بی‌توجهی مالک به تذکرات و اخطارهای متعدد کارشناسان جهاد کشاورزی مبنی بر توقف ساخت‌ وساز بعد ازطرح دعوا در محاکم قضایی و صدور رای قطعی قلع‌وقمع شد.

 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تاکستان تخریب شد

پرویز عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و با غی؛ یک بنای غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان تاکستان قلع و قمع و تخریب شد.

وی افزود: این بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای خروزان شهر اسفرورین به متراژ 70000 مترمربع به صورت کوره آجرپزی احداث شده بود.

این مسئول ابراز کرد: در همین راستا؛ پس از بی‌توجهی مالک به تذکرات و اخطارهای متعدد کارشناسان جهاد کشاورزی مبنی بر توقف ساخت‌ وساز بعد ازطرح دعوا در محاکم قضایی و صدور رای قطعی قلع‌وقمع شد.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: باتوجه به ماده 3 اصلاحی قانون حفظ كاربري اراضي زراعي و باغ‌ها مصوب 1/8/85 مجلس محترم شوراي اسلامي كليه مالكين يا متصرفين اراضي زراعي و باغ‌ها كه بصورت غير مجاز و بدون اخذ مجوز از کميسيون تبصره يك ماده يك قانون ( دبيرخانه مستقر در مديريت امور اراضي استان ) اقدام به تغيير كاربري نمايند علاوه بر قلع و قمع بنا به پرداخت جزاي نقدي از يك تا سه باربر قيمت روز زمين بيش از تغيير كاربري محكوم مي‌شوند.

وی اضافه کرد: در صورت تكرار جرم، به حداكثر جزاي نقدي و حبس از يك ماه تا شش ماه محكوم خواهند شد.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان