۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین روابط عمومی مرکز قزوین خبر ضرب‌وشتم خبرنگار صدا و سیما را تائید کرد
کد خبر: ۳۳۱۱۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۲ ساعت: ۷:۲۶ ↗ لینک کوتاه

با صدور اطلاعیه‌ای؛

روابط عمومی مرکز قزوین خبر ضرب‌وشتم خبرنگار صدا و سیما را تائید کرد

با صدور اطلاعیه‌ای روابط عمومی مرکز قزوین خبر ضرب و شتم خبرنگار صدا و سیما را تائید کرد.

روابط عمومی مرکز قزوین خبر ضرب‌وشتم خبرنگار صدا و سیما را تائید کرد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ روز گذشته خبری مبنی بر ضرب و شتم یکی از خبرنگاران توسط ماموران شهرداری منطقه یک قزوین منتشر شد.

طبق اخبار منتشر شده کارکنان شهرداری منطقه یک قزوین درحال تخریب یک چهاردیواری در حومه قزوین بودند که با مقاومت مالک مواجه می‌شوند، در همین زمان یکی خبرنگاران الوند در حال عبور از آن مکان بوده که با مشاهده این صحنه قصد تصویربرداری از صحنه را داشته که با واکنش تند ماموران شهرداری مواجه شده و مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

این خبرنگار دچار آسیب‌هایی از ناحیه گردن و زانو شده و گوشی وی توسط عوامل شهرداری ضبط شده است، وی هم اکنون در بیمارستان بستری است.

به گفته حسن اکبری، مدیر دفتر و روابط عمومی شبکه قزوین، خبرنگار صدا و سیمای مرکز قزوین توسط پرسنل شهرداری منطقه ۱ قزوین مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

وی افزود: ماموران شهرداری قصد تخریب چهاردیواری نیمه تمامی در حومه قزوین که گفته می‌شود غیرمجاز بوده را داشتند که یکی از خبرنگاران صدا و سیمای مرکز قزوین در حال عبور از آن مکان به تصویربرداری از صحنه می‌پردازد که با برخورد پرسنل شهرداری مواجه می‌شود.

این مسئول ادامه داد: با عنایت به تصریح این خبرنگار که از عوامل صدا و سیما است، متاسفانه مورد ضرب و شتم پلیس ساختمان شهرداری قرار می‌گیرد و هم اکنون در بیمارستان شهید رجائی بستری و تحت مداوا است.

اکبری عنوان کرد: با توجه به رسالت رسانه‌ها و تکلیف سنگین اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی، این نوع عملکرد ناشایست می‌تواند آثار مخربی را بر چهره سپهر رسانه ای استان ایجاد کند که امیدوارم با پیگیری مجدانه شهردار قزوین دیگر شاهد بروز چنین اتفاقاتی نباشیم.

گفتنی است، با انتشار این خبر صفری شهردار قزوین دستور بررسی موضوع را صادر کرده است.

همچنین خانه‌ی مطبوعات استان قزوین از طریق مراجع ذی ربط درحال پیگیری اتفاق رخ داده است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان