محمدعلی حضرتیها در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی
صبح قزوین اظهار کرد: بهمنظور نظارت بر نحوه فعالیت تأسیسات گردشگری استان قزوین برای ارائه خدمات بهینه به مسافران و گردشگران نوروزی، از 27 اسفند96تا کنون، بیش از 40 مورد بازدید مشترک نظارتی از این مراکز انجام شد.
مدیرکل میراثفرهنگی، صنایعدستی و گردشگری افزود: بهمنظور ارزیابی اولیه نحوه ارائه خدمات در تاسیسات گردشگری سطح استان، رفع نواقص احتمالی و آمادگی این مراکز برای میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی، اولین مرحله بازدیدهای مشترک اعضای کمیته نظارت از 15 بهمن 96 آغاز و تا 22 اسفند به طول انجامید.
وی ادامه داد: طی این مدت در بیش از 170 مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی و پذیرایی، توقفگاههای بین راهی، مجتمع های خدمات رفاهی، نمازخانهها و سرویسهای بهداشتی 11 مورد تذکر شفاهی، 15 مورد اخطار کتبی، 9 مورد تشویق واحد انجام و پرونده 15 واحد نیز به دلیل تخلفات کم فروشی و گرانفروشی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.
حضرتی با اشاره به آغاز مرحله دوم بازدیدهای مشترک نظارتی اذعان کرد: مرحله دوم بازدیدهای مشترک نظارتی جهت بررسی کمی و کیفی مواد غذایی رستورانها، وضعیت سرویسهای بهداشتی و نمازخانهها، کنترل نرخها و بررسی میزان رضایتمندی مسافران از نحوه ارائه خدمات از 27 اسفند ماه توسط اعضای کمیته نظارت متشکل از بازرسین میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن، تجارت، حمل و نقل و پایانه ها و دامپزشکی آغاز شده که طی این مدت بیش از 40 مورد بازدید نظارتی انجام و با واحدهای متخلف برخورد قانونی صورت گرفته است.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با اشاره به نقش تاثیرگذار مجتمعهای خدمات رفاهی و تأسیسات گردشگری در جذب گردشگران افزود: فعالیت گشتهای نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای ارائه راهنماییهای لازم به کارکنان و مدیران تأسیسات گردشگری سطح استان برای رفع نواقص و معایب موجود تا پایان تعطیلات نوروز97 ادامه خواهد داشت که امیدواریم با نظارت مستمر و مشترک بر این مراکز بتوانیم ضمن پذیرایی مناسب، سفری خوب و خوش را برای میهمانان نوروزی فراهم کنیم.
انتهای پیام/2002
دیدگاه ها