۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین هوای قزوین سرد می‌شود/ برف و کولاک در راه است
کد خبر: ۲۷۰۶۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ ساعت: ۱۲:۳۵ ↗ لینک کوتاه

کارشناس اداره هواشناسی استان:

هوای قزوین سرد می‌شود/ برف و کولاک در راه است

کارشناس اداره هواشناسی قزوین گفت: طی روزهای آینده احتمال وزش باد نسبتاً شدید در پاره ای مناطق بارش برف و باران ارتفاعات بارش برف و احتمال کولاک وجود دارد.

هوای قزوین سرد می‌شود/ برف و کولاک در راه است
ندا مشاطان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه هاي پیش یابی برای امروز وضعیت جوی در استان پایدار است.

وی افزود: از فردا(دوشنبه) تا اواخر هفته منطقه در دامنه امواج ناپایدار قرار خواهد گرفت که پیامد آن به طور متناوب افزایش ابر و در پاره ای مناطق بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره هواشناسی اذعان کرد: برای فردا با توجه به شمالی بودن جریانات هوا، وزش بادهای نسبتاً شدید و در گردنه‌ها و مناطق کوهستانی استان احتمال کولاک وجود دارد.

وی ادامه داد: به لحاظ دمایی نیز از فردا روند کاهش دما را پیش رو خواهیم داشت.

این مسئول عنوان کرد: امروز یکشنبه هوا صاف گاهی وزش باد و اواخر وقت افزایش ابر و برای فردا دوشنبه، ابری تا ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید در پاره ای مناطق بارش برف و باران ارتفاعات بارش برف و احتمال کولاک وجود دارد.

وی بیان کرد: سه شنبه شرایط جوی کمی تا نیمه ابری گاهی افزایش ابر، وزش باد و درپاره ای مناطق بارش برف و باران و روز چهارشنبه، نیمه ابری گاهی افزایش ابر، وزش باد و در پاره ای مناطق بارش برف و باران است.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان