۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین «زنگ جوانه‌ها» در مدارس قزوین به صدا درآمد
کد خبر: ۲۶۵۸۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۹ ساعت: ۱۲:۴۱ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان آموزش و پرورش؛

«زنگ جوانه‌ها» در مدارس قزوین به صدا درآمد

با حضور مسئولان آموزش و پرورش «زنگ جوانه‌ها» در مدارس قزوین به صدا درآمد .

«زنگ جوانه‌ها» در مدارس قزوین به صدا درآمد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ آیین استانی روز جوانه‌ها پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) با حضور مسئولان استانی در دبیرستان شاهد بهشتیان قزوین برگزار شد.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: امیدوارم آغاز سال تحصیلی جدید با توکل بر خدا و تمسک بر روح بلند امام راحل و شهدا، سال پر خیر و برکت همراه با شادابی، معنویت و علم اندوزی برای همه دانش‌آموزان باشد.

وی با اشاره به شعار سال تحصیلی جدید افزود: شعار سال تحصیلی جاری با عنوان مدرسه متعالی با شور حسینی و علم علوی نامگذاری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: مدرسه متعالی، مدرسه‌ای زنده و پویا است،؛ چراکه مدرسه فقط یک ساختمان بی‌روح نیست بلکه یک موجود زنده و محیطی برای زندگی است که دانش‌آموزان را به سوی رشد و تعالی سوق می‌دهد.

وی تصریح کرد: با فراهم شدن زمینه رشد و شکوفایی جوانه‌ها در مدارس بر اساس سند تحول بنیادین، بدون شک در آینده شاهد نتایج سازنده و ثمرات و توفیقات بی‌شماری در کشور خواهیم بود.

قاسمی تاکید کرد: با برخورداری از ایمان، امید، اراده، اعتماد به نفس هیچ‌گاه جوانه‌ها آسیب نخواهند دید و دوران نوجوانی فرصتی است تا مجدد برای متعالی شدن و رسیدن به حیات طیبه تلاش کرد.

وی ادامه داد: شهدایی همچون شهید حججی در دوران نوجوانی به خوبی تربیت شده و پرورش یافتند؛ زیرا نوجوانی بهترین دوران زندگی هر فرد است؛ به طوریکه روانشناسان از آن به عنوان تولد دوباره یاد می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: ایمان و علم دو بال پرواز و موفقیت دانش‌آموزان است زیرا شوق زندگی، شادی واقعی و نجات از افسردگی ناشی از ایمان است و انسان‌های با‌ایمان از اراده و اعتماد به نفس قوی برخوردارند.

وی در ادامه مهم‌ترین تصمیم دوران دانش‌آموزی را انتخاب رشته عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین عامل موفقیت در این امر خوب درس خواندن، کشف علایق و شکوفایی استعدادهاست.

قاسمی ادامه داد: امیدواریم با مجموعه تلاش همه همکاران، آموزش و پرورش استان در رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده براساس اسناد بالادستی و سند تحول بنیادین موفق باشد.

وی در پایان با اشاره به هفته دفاع مقدس و ایام محرم گفت: مدرسه متعالی باید مدرسه حسینی باشد و در واقع مدارس مطلوب در نظام جمهوری اسلامی ایران مدرسه و مکتب حسینی است.

مادر شهید ذوالفقاری شهید تازه تفحصص شده استان قزوین با توصیه دانش‌آموزان به رعایت حجاب گفت: حجاب و ایمان شما، دشمن شکن و مایه یاس وناامیدی دشمنان است.

گفتنی است، زنگ جوانه‌ها توسط مادر شهید محمد ذوالفقاری به صدا درآمد.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان