۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ایجاد اشتغال در روستاها اولویت بخشداران و فرمانداران قرار بگیرد
کد خبر: ۲۶۲۹۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۸ ساعت: ۱۱:۱۵ ↗ لینک کوتاه

معاون عمرانی استاندار قزوین:

ایجاد اشتغال در روستاها اولویت بخشداران و فرمانداران قرار بگیرد

معاون عمرانی استاندار قزوین بیان کرد: سیاست دولت اختصاص ارزش افزوده به مناطق محروم است و ایجاد اشتغال و فعالیت اقتصادی اولویت اصلی فرمانداران و بخشداران باشد.

ایجاد اشتغال در روستاها اولویت بخشداران و فرمانداران قرار بگیرد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار قزوین پیش از ظهر امروز(شنبه) در جلسه برنامه ریزی هفته دولت در دفتر استاندار اظهار کرد:هرساله در هفته دولت بیشتر شاهد انجام افتتاح و کلنگ زنی هستیم که پیشنهادم این است در سال جاری هفته دولت باید تفاوت شاخصی با سال های گذشته داشته باشد.

وی با اشاره به برنامه های انجام شده در روستاها گفت:سیاستگذاری دولت هم اکنون اختصاص ارزش افزوده برای مناطق محروم است.

این مسوول ادامه داد:اعتبار حوزه ارزش افزوده در سال جاری از ۲۰ درصد کل به ۳۰درصد افزوده شده و برآورد ما این است تا ۸۰میلیارد تومان بودجه برای مناطق محروم اختصاص یابد.

وی عنوان کرد:برنامه فرمانداران و بخشداران در حوزه های مختلف روستاها و بخش ها باید ایجاد اشتغال و فعالیت های اقتصادی در روستاها باشد و تسهیلات خوبی پیش بینی شده که با سود درصد پایین برای راه اندازی تولید اختصاص یابد.

فرخ زاد بیان کرد:استقرار شوراهای اسلامی در شهرها و روستاها از برنامه های دیگری است که امسال اجرایی می شود و باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد زیرا این حوزه تاثیر زیادی در سیاستگذاری شهرها خواهد داشت.

وی در پایان عنوان کرد:تاکیدم این است که همفکری لازم صورت گیرد تا شاهد تفاوت برنامه برای مردم باشیم تا شرایط امیدواری برای حوزه اقتصاد و اشتغال در جامعه شکل بگیرد.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان