۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین شبکه خادمین عتبات عالیات در قزوین راه اندازی می‌شود
کد خبر: ۲۵۹۵۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۹ ساعت: ۷:۵۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد عتبات عالیات استان:

شبکه خادمین عتبات عالیات در قزوین راه اندازی می‌شود

رئیس ستاد عتبات عالیات استان قزوین از راه اندازی شبکه خادمین عتبات عالیات در استان قزوین خبر داد.

شبکه خادمین عتبات عالیات در قزوین راه اندازی می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ حامد کبودوند رئیس ستاد عتبات عالیات استان قزوین عصر روز گذشته(یکشنبه) در همایش بانوان همکار با این ستاد که در مسجد ولایت برگزار شد اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین دو مأموریت اصلی را بر عهده دارد.

وی افزود: سازماندهی، ساخت، توسعه و بهسازی اماکن مقدسه عتبات و همچنین سازماندهی جمع‌آوری و نذورات مردمی دو وظیفه عمده این ستاد است.

کبودوند ادامه داد: کلیه نذوراتی که در قالب ستاد بازسازی عتبات جمع آوری می‌شود در محله خود صرف می‌شود و بر این اصل مهم تاکید ویژه داریم تا نیت خیرین به درستی انجام شود.

وی گفت: باور اصلی ما این است که در شرایط فعلی کمک به عتبات کمک به قدرت شیعه است.

این مسئول تاکید کرد: اینکه ما در امنیت کامل هستیم و برادران عراقی و سوری به نیابت از ما در خط مقدم مبارزه با صهیونیزم و جریان تکفیری قرار گرفته اند به واسطه دلگرمی است که ما در کشورهای آنان ایجاد کرده ایم.

رییس عتبات عالیات استان قزوین بیان کرد: رویکرد ما در حال تغییر است و ما علاوه بر این موضوعات مادی، شبکه ای را با عنوان خادمان عتبات ایجاد خواهیم که عمده کار این شبکه نیز بر عهده بانوان قرار دارد.

راه اندازی پویش مردمی سهم من از بهشت

وی اضافه کرد: در شبکه خادمین هر کسی با هر انگیزه ای که دارد به نیت عتبات عالیات به مردم مخصوصاً در مناطق محروم خدمات ارائه می‌کند.

کبودوند عنوان کرد: رویکردهای سیاسی در عتبات جایگاهی ندارد و در تلاش هستیم تا از ظرفیت همه افراد توانمند، در زیر پرچم اهل بیت و در شبکه خادمین استفاده کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: نظام پیشنهادات راهکار ما برای توسعه اقدامات است و به همین واسطه از تمام پیشنهادات دلسوزان در استان قزوین برای توسعه خدمات استفاده می‌کنیم.

وی از راه اندازی پویش مردمی سهم من از بهشت خبر داد و تصریح کرد: در این پویش هر کسی با هر قدمی که می‌تواند بردارد سهم خود را از بهشت برداشت خواهد کرد.

کبودوند اظهار کرد: هر کسی در شبکه خادمین می‌تواند حضور داشته باشد و نیاز به کمک مالی نیست؛ بلکه افراد با توانمندی که دارند می‌توانند به مردم به نیت کمک به عتبات مقدسه خدمت کنند.

این مسئول از کمک ۱۵ میلیارد ریالی شهروندان قزوینی در سال گذشته به عتبات خبر داد و تاکید کرد: امسال استان قزوین تعهد ۳ میلیارد تومان کمک به عتبات را بر عهده گرفته است.

وی در پایان عنوان کرد: در حال پیگیری هستیم تا یک موکب اختصاصی ویژه بانوان توسط عتبات عالیات استان قزوین در مسیر پیاده روی اربعین ایجاد شود و بانوان قزوینی مسئولیت این کار را برعهده بگیرند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان