۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین دانش‌آموزان در مدارس شاهد اینترنتی ثبت‌نام می‌شوند
کد خبر: ۲۴۸۷۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۷ ساعت: ۱۱:۱۳ ↗ لینک کوتاه

در سال تحصیلی ۹۶-۹۷؛

دانش‌آموزان در مدارس شاهد اینترنتی ثبت‌نام می‌شوند

دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر سال تحصیلی ۹۶-۹۷ در مدارس شاهد استان قزوین، اینترنتی ثبت‌نام می‌شوند.

دانش‌آموزان در مدارس شاهد اینترنتی ثبت‌نام می‌شوند
احسان‌الله لنکرانی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید استان قزوین در گفتوگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین گفت: از دو سال گذشته، ثبت‌نام دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر در مدارس شاهد به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

وی افزود: همه‌ متقاضیان ثبت‌نام در مدارس شاهد، بایستی به سامانه سجا به آدرس www.saja.medu.ir مراجعه کنند و با توجه به آیتم‌هایی مشخص شده اطلاعات و مدارک مورد نیاز خود را درج کنند.

این مسئول گفت: با توجه به دستورالعمل، دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر در مقطع ابتدایی از اول تا دهم خرداد ماه، مقطع دوره اول متوسطه از اول تیر ماه و دوره دوم متوسطه از هفتم تیر ماه به مدت دو هفته می‌توانند برای ثبت‌نام کردن در مدارس شاهد به سامانه سجا مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از دانش‌آموزان میان‌پایه نیز از مرداد ماه آغاز می‌شود، افزود: این دانش‌آموزان باید برای ثبت‌نام کردن، حضوری به مدارس شاهد مراجعه نمایند تا براساس اولویت، چنانچه ظرفیت خالی وجود داشته باشد در مدرسه شاهد مشغول به تحصیل شوند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: جلوگیری از اعمال نفوذ، صرفه‌جویی در زمان، تسهیل در ارایه‌ی خدمات و رعایت عدالت از مهمترین اهداف ثبت‌نام اینترنتی دانش‌آموزان در مدارس شاهد است.

وی گفت: طی سال گذشته، 3 هزار دانش‌آموز شاهد و ایثارگر استان قزوین در 14 مدرسه شاهد مشغول به تحصیل بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان