۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین هشت کیلوگرم مواد مخدر در قزوین کشف شد
کد خبر: ۲۴۳۱۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۹ ساعت: ۱۱:۲۷ ↗ لینک کوتاه

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان:

هشت کیلوگرم مواد مخدر در قزوین کشف شد

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان قزوين از کشف هشت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با دستگيري ۲ سوداگر مرگ در اين استان خبر داد.

هشت کیلوگرم مواد مخدر در قزوین کشف شد
سرهنگ بیژن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان قزوين حين کنترل خودروهاي عبوري در عوارضي "قزوين – زنجان" به يک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند.

وي افزود: در بازرسي از وسایل یکی از مسافران اين خودرو مقدار پنج کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و در اين خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و با تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مراجع قضائي شد.

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان ادامه داد: همچنین ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان تاکستان در اقدامي ديگر پس از کسب اطلاع از اینکه فردي قصد جابجایی مواد مخدر از استان "البرز" به "زنجان" را دارد بلافاصله موضوع در دستور کار پليس تاکستان قرار گرفت.

وي با اشاره به اینکه ماموران پس از بررسي صحت و سقم موضوع وارد عمل شدند، افزود: این ماموران موفق شدند خودروی "سمند" مورد نظر را شناسایی و متوقف و در بازرسی از خودرو مقدار سه کیلوگرم ترياك کشف و یک قاچاقچي نيز در اين مورد دستگير و تحويل مراجع قانوني شد.

سرهنگ خدایی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمينه فعاليت افراد در تهيه و توزيع مواد مخدر را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان