۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مشکلات ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی بزرگ در قزوین بررسی شد
کد خبر: ۲۲۶۰۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ ساعت: ۹:۱ ↗ لینک کوتاه

در نشست استاندار با مدیرعامل بانک ملی کشور:

مشکلات ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی بزرگ در قزوین بررسی شد

در نشست استاندار با مدیرعامل بانک ملی کشور،مسائل و مشکلات ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی بزرگ در قزوین بررسی شد.

مشکلات ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی بزرگ در قزوین بررسی شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ فریدون همتی استاندار قزوین روز گذشته(دوشنبه) با اشاره به نشست مشترک با حسین زاده مدیرعامل بانک ملی کشور و هیات مدیره این بانک که به منظور پیگیری مصوبات کار گروه تسهیلات رونق تولیدی و رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی متقاضی تسهیلات برگزار شد، گفت: در این نشست مسائل و مشکلات 20 واحد تولیدی و صنعتی بزرگ استان قزوین که در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده بودند مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: پس از تصمیم، دستور لازم از سوی مدیرعامل بانک ملی به منظور تامین نقدینگی و سرمایه در گردش صادر شد.

این مسئول ادامه داد: در این جلسه مدیران و صاحبان 4 واحد بزرگ تولیدی استان حضور داشتند که نسبت به آنها تصمیم گیری و مساعدت لازم انجام شد و برای 16 واحد دیگر در جهت مشکلات و پرداخت تسهیلات دستور کتبی انجام شد.

استاندار با اشاره به تسهیلات تبصره 26 قانون برنامه بودجه درخصوص پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی بیان داشت: سهم بانک ملی در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد به استان قزوین 200 میلیارد ریال است که تاکنون 50 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

همتی ادامه داد: با توجه به ضرورت و اهمیت اشفالزایی بویژه در مناطق محروم، خانواده‌های آسیب پذیر و در بخش مشاغل خانگی مقرر گردید مابقی تسهیلات هر چه سریعتر به استان قزوین ابلاغ شود.

گفتنی است؛ حبیبی معاون اقتصادی استاندار، مدیران حوزه اقتصادی استانداری و مدیران کل صنعت و معدن و شرکت شهرک‌های صنعتی در این نشست همتی استاندار قزوین را همراهی می‌کردند. 
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان