۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین امید انقلاب و رهبری به جوانان این کشور است
کد خبر: ۱۸۹۲۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۵ ساعت: ۱۰:۶ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

امید انقلاب و رهبری به جوانان این کشور است

استاندار قزوین عنوان کرد: امید انقلاب و رهبری به جوانان این کشور است، همچنانکه امید دولت در خدمت صادقانه و سرعت دادن به توسعه و پیشرفت کشور به پشتوانه جوانان کشور است.

امید انقلاب و رهبری به جوانان این کشور است
به گزارش خبرنگارفرهنگ و هنر  صبح قزوین ، پنجمین جشنواره استانی حضرت علی‌اکبر (ع) به منظور تجلیل از جوانان برگزیده استان قزوین شب گذشته (سه شنبه) با حضور مسئولان استانی در سالن اجتماعات شهید بابایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.
فریدون همتی، استاندار قزوین در این مراسم بیان کرد: جوانان این مرز و بوم نقش و جایگاه ویژه ای در صحنه های حساس و در فراز و نشیب های مختلف کشور از دوران پیروزی انقلاب تا به امروز داشته اند.
وی افزود: جوانان با شور و هیجان همراه با عقلانیت حضور باشکوهی در انتخابات داشتند و در مناسبت های مهم ملی و مذهبی همچون راهپیمایی ها و مراسم محرم و صفر حضور چشمگیر و قابل توجهی دارند.
استاندار قزوین خاطر نشان کرد: روحیه امید و نشاط و طراوت در خانواده ها نیز حول محور جوانان آن خانواده ایجاد می شود همچنین تحرک و پویایی جامعه نیز به واسطه جوانان حاصل می شود.
وی تاکید کرد: امروز در صحنه های مختلف علم و فناوری، ورزشی و هنری و دیگر حوزه ها نقش برجسته جوانان کاملا مشهود است.
همتی تصریح کرد: امید انقلاب و رهبری به جوانان این کشور است همچنانکه امید دولت در خدمت صادقانه و سرعت دادن به توسعه و پیشرفت کشور به پشتوانه جوانان کشور است.
وی با تاکید بر اینکه باید جوانان را باور کنیم، ادامه داد: جوانان بودند که جنگ تحمیلی را به حادثه تاریخی و بی نظیر تبدیل کردند و در انتخابات حماسه ای را خلق کردند که همراه با بینش، پختگی، عقلانیت و امید به آینده کشور بود.
استاندار قزوین ادامه داد: بدون اغراق نقش جوانان در همه صحنه ها ممتاز و بی بدیل است و در عرصه علم و فناوری، در بحث هسته ای و ساخت موشک شاهد حضور فعال جوانان و رسیدن آنها به پیشرفت و موفقیت هستیم.

اداره ورزش و جوانان استان در انتخاب جوانانی که امروز تجلیل می‌شوند؛ دخیل نیست
 مهران قاسمی، معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: در این جشنواره از جوانان برتر استان در همه حوزه‌های مختلف فرهنگی، علمی، هنری، ادبی، کارآفرینی، اقتصادی، هنری و ورزشی تجلیل می‌شود. 
وی با تاکید بر اینکه اداره ورزش و جوانان استان در انتخاب جوانانی که امروز تجلیل می‌شوند؛ دخیل نیست، افزود: 33 نفر از کسانیکه مورد تقدیر قرار می‌گیرند توسط سایر دستگاه‌های استان به اداره ورزش و جوانان معرفی شده‌اند و فقط 3 جوان برگزیده در حوزه ورزشی و اجتماعی توسط این اداره انتخاب شده‌اند.
معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به ظرفیت و توانمندی بالای استان بیان کرد: لازمه پیشرفت استان در عرصه‌های مختلف، داشتن اتحاد، همدلی و همراهی همه مردم و مسئولین است. 
وی از جوانان به عنوان سرمایه‌های مهم اجتماعی کشور یاد کرد و گفت: انتظار ما این است که همه با وحدت کلمه برای رفع مشکلات اشتغال، مسکن و ازدواج تلاش کرده و زمینه نشاط و تحرک اجتماعی را برای جوانان فراهم سازند.
قاسمی تصریح کرد: با افتخار اعلام می‌کنیم که در حوزه جوانان از همه گرایش‌های سیاسی و سلایق کنار هم جمع شده‌ و بدون هیچ مشکلی فعالیت می‌کنند.



همچنین منتخب مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امیدوارم در این دوره از مجلس با تصویب قوانین روشن، شفاف و کارساز شرایط مطلوبی برای جوانان مهیا شود.
وی تصریح کرد: همه ما مدیون جوانان هستیم بنابراین همه مسئولین در هر پست و مقامی که هستند باید با شناسایی روحیه و نیاز جوانان به تعهدات شرعی، اخلاقی، ملی و میهنی خود در قبال آنها پایبند باشند.
منتخب مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به اینکه جوانان در معرض آسیب های جدی هستند بنابراین باید با تدبیر و خردمندانه رفتار کرده و با بینش و بصیرت وارد مسائل مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی شوند.


گفتنی است، در پایان مراسم با حضور مسئولان استانی از خانواده شهید مدافع حرم شهید حجت اسدی و 36 جوان برگزیده استان قزوین با اهدای تندیس و هدیه تقدیر شد.
انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان