۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین رئیس فراکسیون روحانیت مجلس عید قربان را تبریک گفت
کد خبر: ۱۰۴۸۹۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس فراکسیون روحانیت مجلس عید قربان را تبریک گفت

رئیس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان را به نمایندگان روحانی مجالس، علما و روحانیون برجسته کشورهای اسلامی تبریک گفت.

رئیس فراکسیون روحانیت مجلس عید قربان را تبریک گفت

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ٬ حجت‌االاسلام والمسلمین رضا آشتیانی عراقی رئیس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان با صدور پیامی این عید سعید اسلامی را به نمایندگان روحانی مجالس کشورهای اسلامی و علمای این کشورها تبریک گفت که متن این پیام به شرح زیر است:

با کمال خرسندی فرا رسیدن عید سعید قربان، مظهر ایثار، از خودگذشتگی و اطاعت از خداوند منان را به جنابعالی صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

حج و مناسک آن چشمه جوشان فیض الهی است. پیام آور بنای جامعه‌ای براساس یکرنگی، صمیمیت، برادری زیر لوای توحید است. مسلمانان از هر نژاد، رنگ، ملیت و مذهبی یک صدا بانگ توحید و یگانگی خداوند عزیز و حکیم را در جهان طنین انداز می‌کنند.

برادر گرامی؛

شرایط دشوار کنونی جهان اسلام ناشی از اقدامات گروه‌های افراطی و تندرو تکفیری- تروریستی، درد و رنج فراوان برای ملت‌های مسلمان ایجاد کرده است. گروه‌های تکفیری با اقدامات خود ضمن مشوه کردن چهره اسلام عزیز، ایجاد درگیری مذهبی میان امت اسلامی، انحراف از توجه به مسائل اصلی جهان اسلام بویژه آزادی قدس شریف و فلسطین اشغالی، زمینه تقویت جبهه دشمن صهیونیستی و تداوم سلطه و غارت منابع کشورهای اسلامی را فراهم آورده‌اند.

به باور اینجانب امروز بزرگترین منکر در میان امت اسلامی دامن زدن به اختلاف و تفرقه و اصلی‌ترین نیاز دعوت به انسجام، همدلی و وحدت می‌باشد. در این راستا همه علما و روحانیون مسلمان مسئولیت خطیری بر عهده دارند.

فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی آمادگی خود را برای هرگونه همفکری و همکاری برای تقویت وحدت و همدلی میان امت اسلامی اعلام می‌دارد. امید است در پرتو تلاش‌های مشترک شاهد رشد و شکوفایی کشورهای اسلامی در چارچوب آموزه‌ها و احکام اسلام عزیز باشیم.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان