۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین دستگيري مرد رمال در شبکه اجتماعي تلگرام
کد خبر: ۲۱۵۹۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۹ ساعت: ۱۲:۵۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس فتا قزوین خبرداد:

دستگيري مرد رمال در شبکه اجتماعي تلگرام

رئيس پليس فتاي استان قزوین از شناسايي و دستگيري رمال و فالگير متهم به اخاذي در شبکه اجتماعي تلگرام خبر داد.

دستگيري مرد رمال در شبکه اجتماعي تلگرام
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، سرهنگ فخرالدين توکلي، رئیس پلیس فتای قزوین ظهر امروز(دوشنبه) در جلسه این سازمان اظهار کرد: در پي مراجعه‌ زني 34 ساله، با ارائه مرجوعه قضايي به پليس فتا استان مبني بر اخاذي از وي از سوي فردي با تهديد به انتشار تصاوير خصوصی‌اش، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

وي تصريح کرد: مأموران با انجام تحقيقات از مالباخته دريافتند، متهم به اخاذي که از چند ماه قبل با مالباخته به‌واسطه دعانويسي و فالگيري در شبکه اجتماعي تلگرام آشنا شده با دسترسي به تصاوير خصوصي اين زن با تهديد از مالباخته سه ميليون ريال اخاذي کرد.

رئيس پليس فتاي قزوين، خاطرنشان کرد: با بررسی‌های تخصصي در فضاي مجازي توسط تيم كارشناسي متهم شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي در مخفي گاهش دستگير شد.

سرهنگ توکلي، بابیان اينكه متهم در بازجویی‌های پليسي به بزه انتسابي معترف و انگيزه خود را سودجويي و سوءاستفاده از كاربران عنوان کرد.

وي افزود: نامبرده پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل بعدي تحويل مراجع قضائي شد.

رئيس پليس فتاي قزوين، در پايان هشدار داد: به تبليغات و آموزش‌های فال و فالگيري اينترنتي هرگز اعتماد نكنيد، زيرا آسيب‌هاي ناشي از آن مشكلاتي همچون اعتياد به فال، ايجاد مشکلات روحي و رواني، ازهم‌پاشیدگی خانواده‌ها، کلاه‌برداری و ضررهاي مالي و آسيب‌هاي جاني را به دنبال دارد.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان