۰۳/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۲ شنبه

صبح قزوین ۱۰۰۵ صندوق برای انتخابات در استان قزوین در نظر گرفته شده است
کد خبر: ۹۷۸۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین:

۱۰۰۵ صندوق برای انتخابات در استان قزوین در نظر گرفته شده است

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین با اشاره به پیش بینی ۱۰۰۵ صندوق در انتخابات سال جاری استان قزوین گفت: ۵۰۰ صندوق برای شهرستان قزوین، ۱۷۰ صندوق برای شهر تاکستان، ۹۰ صندوق در بوئین زهرا، ۴۵ صندوق آوج، ۷۵ صندوق آبیک و ۱۲۵ صندوق برای شهر البرز پیش‌بینی شده است

 ۱۰۰۵ صندوق برای انتخابات در استان قزوین در نظر گرفته شده است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، ششمین جلسه ستاد انتخابات استان صبح امروز با حضور مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور در سالن جلسات حوزه معاونت سیاسی و امنیتی استان قزوین برگزار شد.
فرامرز مرادی، دبیر ستاد انتخابات استان قزوین در این جلسه با اشاره به نحوه شکل گیری ستاد انتخابات استان اظهار کرد: پس از ابلاغ احکام و دستورالعمل‌های صادره از سوی ستاد انتخابات کشور، 29 اردیبهشت سال جاری ستاد انتخابات استان قزوین شکل گرفت.
وی افزود: تاکنون 5 جلسه از سوی این ستاد تشکیل شده که 2 جلسه آن با حضور استاندار و فرمانداران تابعه برگزار شده و جلسه پنجم با حضور اعضای هیئت نظارت استان انجام شد که این جلسات تاکنون 27 مصوبه داشته است.
دبیر ستاد انتخابات استان قزوین تصریح کرد: کمیته‌های فناوری اطلاعات، امنیتی و حراستی نیز بر اساس شرح وظایف شکل گرفت همچنین ستاد انتخابات شهرستان‌ها نیز تشکیل شده است.
این مسئول با اشاره به لزوم بازنگری در آیین نامه‌ تبلیغاتی ادامه داد: در بحث تبلیغات انتخاباتی با توجه به شرایط موجود و فعالیت فضاهای مجازی لازم است در بحث آیین نامه‌ای تبلیغات بازنگری شود همچنین در سنوات گذشته از کیفیت اقلام انتخاباتی گلایه‌هایی وجود داشت که امیدواریم اقدامات مناسب انجام شود.
وی تصریح کرد: در خصوص مسائل مالی نیز با توجه به حجم و سختی کار عوامل اجرایی نسب به عوامل نظارتی، تفاوت زیادی بین حق الزحمه عوامل اجرایی و عوامل نظارتی وجود دارد که باید تدابیری اندیشیده شود. 
مرادی در ادامه گفت: پیشنهاد می‌شود حق الزحمه عوامل اجرایی صندوق‌ها به شکل کارت هدیه تهیه شده و در اختیار نماینده فرمانداران قرار گیرد تا در پایان کار به افراد ارائه شود در این صورت بخشی از فرآیند طولانی کار حذف می‌شود.
وی با اشاره به پیش بینی 1005 صندوق در انتخابات سال جاری استان قزوین گفت: 500 صندوق برای شهرستان قزوین، 170 صندوق برای شهر تاکستان، 90 صندوق در بوئین زهرا، 45 صندوق آوج، 75 صندوق آبیک و 125 صندوق برای شهر البرز پیش‌بینی شده است.
ایوب رحیمی، رئیس ستاد انتخابات استان قزوین نیز در ادامه گفت: بر اساس تاکیداتی که رئیس جمهور و وزیر کشور داشتند همه دستاندرکاران اجرایی باید کمال بی طرفی و امانتداری را در انتخابات رعایت کنند.
وی خاطرنشان کرد: تذکرات لازم به دستگاه‌های مختلف اجرایی داده شده تا با استفاده از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری مردم باشیم.
وی در پایان گفت: استان قزوین از فرهنگ بالایی برخوردار است اما مشکلاتی نیز در بحث انتخابات وجود دارد که البته کاملا طبیعی است و با رصد همه موارد، برخوردهای لازم در وقت مناسب انجام شود.
انتهای پیام/7003




دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان