۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین به دانشجويان مجرد دانشگاه هاي دولتي وام مسكن داده مي شود
کد خبر: ۹۶۶۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئيس صندوق رفاه دانشجويان:

به دانشجويان مجرد دانشگاه هاي دولتي وام مسكن داده مي شود

مراديان گفت: دانشجویان مجردی که نتوانند از خوابگاه های دولتی دانشگاه ها استفاده کنند، امسال از وام مسکن بهره مند خواهند شد.

به دانشجويان مجرد دانشگاه هاي دولتي وام مسكن داده مي شود
به گزارش صبح قزوين، مرادیان رئيس صندوق رفاه دانشجويان گفت: دانشجویان مجردی که نتوانند از خوابگاه های دولتی دانشگاه ها استفاده کنند، امسال از وام مسکن بهره مند خواهند شد.
مراديان اظهار كرد: دانشجویان باید در نظر داشته باشند با این وام، مسکنی را می توانند تعیین کنند که به تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد.
وی تصریح کرد: مبلغ این وام در حال حاضر ماهانه يك ميليون ريال است و در صورت موافقت اعضای هیئت امنای صندوق رفاه تا 30 درصد قابل افزایش است.
رئيس صندوق رفاه دانشجويان با اشاره به بیمه سلامت و حوادث دانشجویان بيان كرد: این دو بیمه، هنگام ثبت نام اجباری است و در صورت افزایش هزینه درمان نیز، دانشجویان می توانند از بیمه تکمیلی بهره مند شوند.
مراديان در ادامه افزود: 50 درصد هزينه اين بيمه ها را دانشگاه و 50 درصد ديگر را دانشجويان پرداخت مي كنند و در صورتی که دانشجویی نتواند پنجاه درصد مربوط به خود را پرداخت کنند از وام صندوق بهره مند خواهند شد.
وي تصريح كرد: کسانی که از وام های دانشجویی بهره مند می شوند، باید وام دریافتی را پس از فارغ التحصيلي در60 قسط پرداخت کنند.
اين مسئول، با اشاره به توسعه20 درصدی ساخت خوابگاه ها افزود: همچنین حدود 40 درصد از این خوابگاه ها امسال تعمیر و بازسازی می شود.
انتهاي پيام/ 3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان