۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین دانشگاه‌های ایران خلق قدرت می‌کنند نه آمریکا و رابطه با آمریکا/ نباید اجازه دهیم به ما آدرس غلط دهند
کد خبر: ۹۳۶۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

دانشگاه‌های ایران خلق قدرت می‌کنند نه آمریکا و رابطه با آمریکا/ نباید اجازه دهیم به ما آدرس غلط دهند

امام جمعه موقت قزوین گفت: نباید اجازه بدهیم به ما آدرس غلط دهند اگر رابطه با آمریکا خلق قدرت می‌کرد شاه باید قدرتمندترین حکومت در دنیا را داشت.

دانشگاه‌های ایران خلق قدرت می‌کنند نه آمریکا و رابطه با آمریکا/ نباید اجازه دهیم به ما آدرس غلط دهند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد، امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های عبادی- سیاسی این هفته شهر قزوین با اشاره به 25 شهریورماه سالروز اشغال بیروت توسط اشغالگران صهیونیست در سال 1361 اظهار کرد: ما باید سرمایه‌های خود را شناخته و با ارزیابی صحیح از آنها با امید به آینده حرکت کنیم.
وی در ادامه افزود: درکنار ارزیابی سرمایه‌ها باید فرصت‌ها و تهدیدها را نیز شناخت یکی از فرصت‌های مهم که امروز عالم اسلام در آن قرار دارد فراهم آمدن بیداری اسلامی و تشکیل جبهه مقاومت در منطقه است.
این خطیب نمازجمعه ادامه داد: امروز کشور عراق نخستین متحد ما در منطقه است و این کشور یک فرصت بزرگ برای ایران، سوریه و ملت‌های مسلمان منطقه می‌باشد، عراق دولتی برآمده از متن مردم دارد نه با اراده کاخ سفید آمریکا؛ بنابراین باید از این فرصت بزرگ به نفع دنیای اسلام بهره گرفت.
وی با بیان اینکه در حال حاضر کشورهای حوزه مقاومت یک فرصت بزرگ برای عالم اسلام و ایران هستند اذعان کرد: ما از ظرفیت‌های خوبی برخورداریم که در کنار آنها نیز با تهدیداتی مواجه‌ایم یکی از این موارد که رهبری نیز به آن اشاره کردند تهدید نفوذ آمریکا به صحنه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی جهان اسلام و ایران است.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: مدیران ما باید هوشمندانه با رصد این تهدیدات اجازه بروز آنها را ندهند امروز با وجود هزینه‌های سنگین جنگ آمریکا در عراق، جنگ 33 روزه در لبنان، جنگ غزه و کشورهای دیگر آنها شکست خورده‌اند و قطعا در یمن نیز شکست خواهند خورد.
وی با بیان اینکه باید اندیشه نفوذ آمریکا در متن ملت ایران را جدی گرفت بیان کرد: ملت عزیز ایران باید بداند همبستگی ملی از علل شکل گیری نظام سیاسی در ایران است خلق اقتدار نظامی و همه پیروزهای ما به واسطه مقاومت در برابر رژیم پهلوی و آمریکا بود.
ابوترابی فرد تصریح کرد: نباید اجازه بدهیم به ما آدرس غلط دهند اگر رابطه با آمریکا خلق قدرت می‌کرد شاه باید قدرتمندترین حکومت در دنیا را داشت، اقتدار دستاورد شناخت ظرفیت‌های ملی، تمسک به آموزه‌های اسلامی، تقویت وحدت ملی و اسلامی و ایستادگی در برابر نظام سلطه است.
اگر رابطه با آمریکا خلق قدرت می‌کرد شاه باید قدرتمندترین حکومت در دنیا را داشت
وی اقتدار ملت ایران را به واسطه ایستادگی در برابر زورگویی‌های استکبار جهانی دانست و گفت: اقتدار نظامی ایران ثمره تلاش علمی دانشمندان ماست دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران خلق قدرت می‌کنند نه آمریکا و رابطه با آمریکا؛ اقتدار علمی یک ملت او را در اوج قدرت قرار می‌دهد.
امام جمعه موقت قزوین در ادامه اضافه کرد: ملت عزیز امنیت امروز ایران دستاورد رابطه با آمریکا نیست دستاورد جنگ در برابر آمریکا و ایستادگی مقابل زیاده خواهی آنهاست شهدا، جانبازان و آزادگان برای ایران خلق قدرت کردند و امروز نیروهای ارتش و سپاه پشتوانه این نظام هستند.
وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی باید به قدرت اقتصادی نیز تبدیل شود عنوان کرد: قدرت اقتصادی ما باید دستاوردی از علوم دانش بنیان و اقتصاد مردمی باشد و باید با مدیریت مصرف در چارچوب اقتصاد مقاومتی پیش برویم زیرا با شناخت ظرفیت‌ها و به حرکت درآوردن آنها می‌توان آینده درخشانی را رقم زد.
این خطیب نمازجمعه در ادامه با بیان اینکه ایران اسلامی امروز از بالاترین سطح وحدت ملی برخوردار است اذعان کرد: خوشبختانه در حال حاضر با وجود قومیت‌ها و گویش‌های متفاوت در سایه اسلام یک مجموعه به هم پیوسته را داریم که جوانان باید قدردان این شرایط باشند.
وی در پایان وجود امنیت را سرمایه دیگر ملت ایران برشمرد و ابراز کرد: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و امنیت قرار دارد امنیت بستر رشد و حرکت به سوی پیشرفت است همین اقتدار زمینه‌ای برای کرنش قدرت‌های بزرگ دنیا در مذاکرات هسته‌ای با کشورمان شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان