۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین برای مقابله با هجوم استکبار باید قدرت مان را در راهپیمایی قدس نشان دهیم
کد خبر: ۸۷۵۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امام جمعه محمدیه:

برای مقابله با هجوم استکبار باید قدرت مان را در راهپیمایی قدس نشان دهیم

امام جمعه محمدیه گفت: به این علت که امسال از یک طرف دنیای استکبار دشمنی اش را بیش از گذشته در مصر، سوریه و بحرین و افغانستان، نشان داده است. ما هم باید قدرت ایستادگی مسمانان را نشان دهیم.

برای مقابله با هجوم استکبار باید قدرت مان را در راهپیمایی قدس نشان دهیم
به گزارش صبح قزوین، حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه محمدیه در رابطه با روز قدس اظهار داشت: اسرائیل ظالم و غاصب است و ما باید هر چه فریاد داریم بر سر او بکشیم.
وظیفه داریم در مقابل ظلم های او ایستادگی کنیم تا ان شاالله فلسطینی ها بتوانند به حق خودشان برسند.
وی ادامه داد: از طرف دیگر مردم بنا بر فرمایش امام علی(علیه السلام) باید حمایتگر مردم مظلوم فلسطین باشیم چون همه ما مسلمانیم.
در روایتی از پیامبر(صلی الله علیه و آله) است که یک مسلمان بر مسلمان دیگر حقی دارد، حال از نظر ما نباید این فرق باشد که بگوییم او مسلمان ایران است یا نیست، بر همه لازم و واجب می باشد که از مسلمانان حمایت کنیم.
حجت الاسلام موینی در ادامه تصریح کرد: امسال راهپیمایی ما باید پرشورتر، پرهیجان تر، پر قدرت تر و پرجمعیت تر باشد؛ به این علت که امسال از یک طرف دنیای استکبار دشمنی اش را بیش از گذشته در مصر، سوریه و بحرین و افغانستان، نشان داده است.
ما هم باید قدرت ایستادگی مسمانان را نشان دهیم.
وی تاکید کرد: به عنوان یک مسلمان دلسوز، از کشور خودمان و در حد یک راهپیمائی از همین جا، باید پشتیبانی خود را نشان دهیم؛ که اگر در همین کمک کوچک هم کوتاهی کردیم در مسلمانی خود باید شک کنیم! نباید مسلمانی فقط به اسم باشد! امام جمعه محمدیه ادامه داد: باید همه احساس مسئولیت کرده و عملا در صحنه بودن خود را به دنیای غرب و اسرائیل نشان دهیم.
امام علی(ع) می فرمایند:"یک زمانی می آید که از اسلام فقط اسمی، از قرآن فقط خط و خواندنش و از مساجد به ساختمان و بنای آباد توجه می شود و از جهت هدایت خراب و خالی از یاد خدا است.
" وی خاطر نشان کرد: اگر این طور باشد باید در ایمان خود شک کنیم.
باید همه ی مسلمانان جهان نسبت به دشمنان اسلام غضب کرده و نسبت به دوست داران اسلام دوست باشیم.
موسوی موینی در پایان تاکید کرد: ان شاالله در جمعه آخر ماه مبارک رمضان مانند سال های گذشته راهپیمایی باشکوهی داشته باشیم و همه با احساس تکلیف در صحنه حضور پیدا کرده و دشمنان را از تسلط کامل بر فلسطین ناامید کنیم.
انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان