۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین کارآفرینان باید مورد حمایت قرار بگیرند/ بانک ها به بخش تولید و سرمایه در گردش توجه ویژه ای داشته باشند
کد خبر: ۸۷۵۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

داود محمدی:

کارآفرینان باید مورد حمایت قرار بگیرند/ بانک ها به بخش تولید و سرمایه در گردش توجه ویژه ای داشته باشند

نماینده مردم البرز در مجلس گفت: کارآفرینان باید مورد حمایت قرار بگیرند که اگر این امر محقق نشود باعث کاهش انگیزه خواهد شد. به بانک ها توصیه می کنم به بخش تولید و سرمایه در گردش توجه ویژه ای داشته باشند.

کارآفرینان باید مورد حمایت قرار بگیرند/ بانک ها به بخش تولید و سرمایه در گردش توجه ویژه ای داشته باشند
به گزارش صبح قزوین ، داود محمدی، نماینده مردم البرز در مجلس، در پنجمین همایش ملی تکریم کارفرمایان که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: امروزه کارآفرینی بصورت زنجیره ای عمل می کند. در شرایطی که نرخ بیکاری بالای 12 درصد است که این نرخ برای بیکاران تحصیل کرده به 42 درصد می رسد، این امر بسیار ضروری است.
وی ادامه داد: باید به کارآفرینی نگاه جدی داشته باشیم. در ملاقات های حضوری، 29 هزار و 800 نفر دغدغه اشتغال داشته و تقاضای اشتغال داشتند. بنابراین فردی که در عرصه تولید قرار می گیرد باید مورد حمایت قرار گیرد به این دلیل این افراد که خود را درگیر تولید می کنند، احساس مسئولیت کرده و نسبت به مسائل اقتصادی کشور متعهد هستند.
محمدی تصریح کرد: کارآفرینان باید مورد حمایت قرار بگیرند که اگر این امر محقق نشود باعث کاهش انگیزه خواهد شد. راه برون رفت، تولید در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است.
وی یادآور شد: اگر تولید و کارآفرینی فعال نباشد، نمی توانیم به تحقق اقتصاد مقاومتی که پایه رشد و توسعه کشور است، دست پیدا کنیم. اکنون 32 شرکت، 500 شغل را از دست داده است.
این مسئول اصریح کرد: به بانک ها توصیه می کنم به بخش تولید و سرمایه در گردش توجه ویژه ای داشته باشند.
انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان