۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین کسب ۴۷ رتبه برتر مسابقات فرهنگی و هنری توسط دانش‌آموزان قزوینی
کد خبر: ۸۴۶۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

کسب ۴۷ رتبه برتر مسابقات فرهنگی و هنری توسط دانش‌آموزان قزوینی

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از کسب ۴۷ رتبه برتر کشوری توسط دانش‌آموزان استان قزوین در مسابقات فرهنگی و هنری خبر داد.

کسب ۴۷ رتبه برتر مسابقات فرهنگی و هنری توسط دانش‌آموزان قزوینی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به درخشش دانش‌آموزان قزوینی در مسابقات فرهنگی و هنری اظهار کرد: با ارسال بخشنامه مسابقات فرهنگی و هنری به مناطق و مدارس استان در سال تحصیلی94-93 دانش‌آموزان همه مقاطع شروع با خلق آثار هنری و فرهنگی در رشته‌های متنوع شرکت کردند.
وی افزود: پس از ارزیابی نهایی آثار برگزیده دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در مرحله استانی به مرحله کشوری اعزام شدند.
قاسمی خاطرنشان کرد: 4 گروه فرهنگی و هنری جهت شرکت در مسابقات کشوری به استان خراسان رضوی(نیشابور)و استان اصفهان اعزام شدند که دانش آموزان استان قزوین موفق به کسب 47 رتبه کشوری شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: دانش آموزان استان قزوین با حضور در رقابت‌های کشوری در رشته‌های ادبی و هنری همچون شعر، داستان کوتاه، مقاله پژوهشی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی و نمایشی، فیلم کوتاه، هنرهای دستی و تجسمی موفق به کسب 6 رتبه اول، 12 رتبه دوم، 12 رتبه سوم و 17 رتبه برگزیده کشوری شدند.
وی در پایان گفت: امیدواریم با هدایت و راهنمایی مربیان، معاون پرورشی و مدیران دلسوز مدارس، در سال آینده شاهد حضور بیشتر دانش‌آموزان مستعد و علاقمند در این ماراتن فرهنگی و هنری باشیم.

6 فیلم کوتاه دانش‌آموزان استان قزوین به چهل و پنجمین جشنواره فیلم رشد دعوت شدند
در ادامه حجت الاسلام علی انصاری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: از بین فیلم‌های کوتاه ساخته شده توسط دانش‌آموزان استان قزوین در سال تحصیلی 94-93 تعداد 13 فیلم به وزارتخانه ارسال شد.
وی افزود: پس از بازبینی اولیه توسط داوران جشنواره فیلم رشد، 6 فیلم کوتاه دانش‌آموزان استان قزوین به چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم رشد دعوت شدند.
انصاری با اشاره به اسامی فیلم‌های کوتاه برگزیده خاطرنشان کرد: فیلم کوتاه "مادر" ساخته لیلا کریمی از شهرستان آوج، "اتفاق شیرین" ساخته نفیسه حاجی زاده از منطقه خرمدشت، "میم مثل مادر" ساخته فاطمه تقوی از شهرستان البرز، "ریشه" ساخته محسن افشار از شهرستان البرز، "من بهار هستم" ساخته گلی چوپان و فیلم "دایره" ساخته محدثه هزاره‌ای از ناحیه یک قزوین به این جشنواره دعوت شدند.
انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان