۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین همايش ترويج و توسعه بسته بندي در قزوين برگزار شد
کد خبر: ۷۸۱۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

با حضور تولیدکنندگان؛

همايش ترويج و توسعه بسته بندي در قزوين برگزار شد

در همايش ترويج و توسعه بسته بندي يكروزه، توليد كنندگان و صنعت گران در خصوص اهميت موضوع صنعت بسته بندي تبادل نظر كردند.

همايش ترويج و توسعه بسته بندي در قزوين برگزار شد
به گزارش صبح قزوين، به منظور ترويج و توسعه صنعت بسته بندي و استفاده آن در بين توليد كنندگان همايشی با همين عنوان در قزوين برگزار شد.
در اين همايش يكروزه توليد كنندگان و صنعت گران در خصوص اهميت موضوع صنعت بسته بندي و اينكه اين صنعت چقدر مي تواند در افزايش بازار مصرف و رضايت مندي مشتري موثر باشد سخنراني شد.
محورهای تخصصی و اصلی این همایش اهمیت بازاریابی در تجارت بین المللی، بسته بندی و نقش آن در بازاریابی، بسته بندی و محیط زیست، استفاده مناسب از مواد اولیه در صنعت بسته بندی و اصول طراحی این صنعت است.
صنعت بسته‌بندی با حمایت دولت از بخش خصوصی و نیز تلاش واحدهای تولیدی و صنعتی با طراحی و به کارگیری تکنولوژی جدید می تواند رونق بیشتری بگیرد.
اگر بسته بندی یک محصول زیبا و مناسب و دربرگیرنده مشخصات و معرف آن محصول باشد، به همان اندازه از بازار و فروش مناسبی برخوردار خواهد بود، لذا انتخاب بسته بندی مناسب جهت صادرات سبب می شود تا این اطمینان حاصل شود که کالاهای صادراتی بدون هیچ ایرادی به مقصد مورد نظر ارسال شوند.
افراسيابي كارشناس مسئول آموزش سازمان توسعه و تجارت استان قزوين گفت: سطح بسته بندي كالاهاي صادراتي ما بسيار ضعيف است و بايد آن را ارتقاء دهيم و آن را به صورت جهاني در آوريم.
وي ادامه داد: اين پيشرفت بايد تا جايي باشد كه اگر كالاي ما به كشورهاي ديگر صادر شد از نظر بسته بندي قابل رقابت با ديگر كشور ها به خصوص ايتاليا باشد.
انتهاي پيام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان