۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین اگر کسی خواست تخلفی در مورد وضعیت موسوی و کروبی کند با او صحبت می کنیم/نباید با انگشت کردن در مسائل گذشته دنبال حاشیه آفرینی بود
کد خبر: ۶۷۹۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

باهنر در مصاحبه اختصاصی با صبح قزوین:

اگر کسی خواست تخلفی در مورد وضعیت موسوی و کروبی کند با او صحبت می کنیم/نباید با انگشت کردن در مسائل گذشته دنبال حاشیه آفرینی بود

محمدرضا باهنر گفت: اگر زمانی کسی خواست تخلفی کند؛ با او صحبت خواهیم کرد، الان نباید دنبال حدس و گمان برای خراب کردن شخصیت روی کار آمده بود.

اگر کسی خواست تخلفی در مورد وضعیت موسوی و کروبی کند با او صحبت می کنیم/نباید با انگشت کردن در مسائل گذشته دنبال حاشیه آفرینی بود
به گزارش صبح قزوین، محمدرضا باهنر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوین، درباره ی این که تمکین به قانون اصولگرایان در انتخابات امسال چه تفاوتی با عملکرد اصلاح طلبان در فتنه 88 داشت، اظهار داشت: بنده معتقد هستم که در حال حاضر نتیجه انتخاباتی که با شکوه و عظمت برگزار شده است، خوب بوده و نباید به مسائل گذشته برگردیم و دلیلی ندارد آن قضایا را یادآور شویم، مردم راضی هستند و مشکلی نداریم و باید به فکر آینده باشیم؛ اما و اگری هم در این مسئله وجود ندارد.
وی اضافه کرد: حجت الاسلام روحانی یک نیروی فراجناحی است و خودشان را منحصر به یک جناح نمی کند و در آینده ان شاءالله در یک فضای خوب، همه با هم به دستور رهبری و هم به تکلیف شرعی باید به سمت حل مشکلات قدم برداریم و این طور نیست که با انتخاب آقای روحانی برخی مسائل گذشته تکرار شود و این یک پدیده نوعی می باشد و باید کمک کنیم برای پیشرفت کشور قدم برداریم.
نماینده مردم تهران، در مورد این شائبه که روی کار آمدن حجت الاسلام روحانی زمینه ای برای شکست حصر خانگی میر حسین موسوی و مهدی کروبی فراهم می کند، اذعان داشت: چرا باید این بحث ها دنبال شود؟ و چرا باید این مسائل از طریق رسانه ها بازگشایی شود؟ این موضوع انگشت کردن در مسائلی است که وجود ندارد و می خواهند در مملکت حاشیه درست کنند، بنده خواهشم این است در حال حاضر وقت طرح این مسائل نیست.
باهنر در پایان تاکید کرد: اگر زمانی کسی خواست تخلفی کند؛ با او صحبت خواهیم کرد، الان نباید دنبال حدس و گمان برای خراب کردن شخصیت روی کار آمده بود.
رسانه ارزشی باید مانند رهبری از تمام وضع موجود اخبار را استخبار کند، نه با انگشت کردن در مسائل گذشته دنبال حاشیه آفرینی باشد.
انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان