۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین دیدار خادمین حرم مطهر امام رضا(ع) با استاندار قزوین
کد خبر: ۶۶۸۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در آستانه میلاد ثامن الائمه امام هشتم(ع) انجام شد

دیدار خادمین حرم مطهر امام رضا(ع) با استاندار قزوین

در آستانه میلاد ثامن الائمه امام هشتم(ع) انجام شد:خادمین حرم مطهر امام رضا(ع) با استاندار قزوین دیدار کردند.

 دیدار خادمین حرم مطهر امام رضا(ع) با استاندار قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، مرتضی روزبه در دیدار خادمین حرم مطهر امام رضا(ع) ضمن خیر مقدم به میهمانان در ادامه افزود : به برکات دین اسلام به سرمایه های والایی دسترسی داریم بگونه ای که خداوند ظرفیتی را در نهاد شیعه قرار داده که بدل و مشابه آن وجود ندارد.
وی افزود : وجود مقدس حضرت ثامن الائمه در ایران ظرفیتی بی بدیل است که مشتاقان آن حضرت از اقصی نقاط ایران سراسیمه و با یک شیدایی در آرزوی رویت حرم حضرت هستند
استاندار با بیان اینکه" هر چقدر استحکام نظام دینی بیشتر شود اثر گذاری بیشتری می تواند در جامعه داشته باشد" اظهار کرد: باید بتوانیم از ظرفیت امام زاده ها استفاده کرده و تدابیری اتخاذ کنیم که در حوزه های تربیتی از ظرفیت والای این اماکن مقدس در راستای اثرگذاری بر سطح جامعه استفاده کنیم.
روزبه افزود : کشوری هستیم که دارای هویت بوده و به اندازه کافی نماد داریم و نماد قزوین امامزاده حسین ( ع ) است و این آستان مقدس در طول تاریخ بسیاراثربخش بوده است .
وی با برشمردن ویژگی های استان امامزاده حسین ( ع ) افزود : وجود امامزاده حسین(ع) جلوه خاصی به شهرقزوین داده و قبور شهدا و علماء ربانی در کنار این امامزاده دلالت بر این جایگاه دارد.
استاندار با بیان اینکه" به طور مستمر پیگیر ساماندهی امامزاده حسین ( ع ) هستیم" بیان کرد : شخصا بابت کوتاهی در ساماندهی این مجموعه از مردم عذر خواهی میکنم بر ساماندهی هرچه سریع تر این مجموعه از سوی متولیان امر تاکید داریم.
گفتنی است در پایان این دیدار از جانب خادمان امام رضا ) ع ) هدایا یی به رسم یادگاری و به مناسبت دهه کرامت و هفته ی دولت به استاندارقزوین اعطاء شد.



انتهای پیام/7008

منبع: استانداری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان