۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین «بادیگارد» حاتمی کیا در پل طبیعت و پارک آب و آتش
کد خبر: ۶۴۵۸۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

«بادیگارد» حاتمی کیا در پل طبیعت و پارک آب و آتش

فیلمبرداری جدیدترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا که از ۱۰ تیرماه آغاز شده بود در تهران به ۶۰ درصد رسیده است و پایان فیلمبرداری در شهریورماه امسال خواهد بود.

«بادیگارد» حاتمی کیا در پل طبیعت و پارک آب و آتش

به گزارش گروه فرهنگی « صبح قزوین »، فیلمبرداری فیلم سینمایی «بادیگارد» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سکوت کامل خبری همچنان ادامه دارد و تاکنون 60 درصد فیلمبرداری فیلم به انجام رسیده است.

 

بخش‌هایی از صحنه‌های فیلم در پل طبیعت بین پارک طالقانی و پارک آب و آتش فیلبمرداری شده است و فیلمبرداری فیلم تا هفته پایانی شهریور ماه ادامه خواهد داشت. 

 

در این فیلم تعدد شخصیت مانند کارهای قبلی فیلمساز وجود دارد و سعی شده از بازیگران مطرح برای نقش‌های کوتاه  استفاده شود. فیلمبرداری فیلم سینمایی «بادیگارد» از 10 تیرماه در تهران آغاز شده و اکثر صحنه‌ها در خیابان‌های تهران و جاده‌های اطراف آن و بخش‌هایی نیز در نطنز فیلمبرداری شده است.ضمن آنکه بخشی‌هایی از فیلم نیز با هلی کوپتر فیلمبرداری شده است.

 

فیلم تازه ابراهیم حاتمی‌کیا مضمونی اجتماعی دارد که در فضای شهری می‌گذرد همانگونه که از نام فیلم «بادیگارد» پیداست این فیلم درباره محافظی شخصی است؛ این محافظ شخصی با بازی پرویز پرستویی در بخشی از داستان از جان یکی از شخصیت‌های مهم نظام محافظت می‌کند اما در جایی و براساس حوادثی متوجه می‌شود که او بیش از آن که به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است. محافظ شخصی دچار تشکیک می‌شود و همین امر باعث می‌شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد. اما به دلیل خدمات و خلوصی که در وی وجود دارد او را به محافظت از فرد دیگری می‌گمارند که یکی از فعالان هسته‌ای کشور است.

 

براساس سایت این فیلم که مدتی طولانی است به روز رسانی نشده است؛ پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، محمود عزیزی، فرهاد قائمیان، امیر آقایی، دیبا زاهدی، پدرام شریفی، کامران نجف‌زاده، افسانه ناصری، سیداحسان امانی، امیر محمدی، علی گلبهاران و حامد شیخی از بازیگران اصلی «بادیگارد» هستند.

 

منبع: فرهنگی خبرگزاری دانشجو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان