۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین نگاه تخصصی، دینی و تربیتی مدیران مدارس به فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی
کد خبر: ۶۳۵۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین گفت :

نگاه تخصصی، دینی و تربیتی مدیران مدارس به فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: نگاه مدیران مدارس به فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی باید تخصصی، دینی و تربیتی باشد و در راستای توسعه فرهنگ اسلامی-ایرانی تلاش و کوشش نمایند.

نگاه تخصصی، دینی و تربیتی مدیران مدارس به فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، حجت الاسلام علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: فعالیت حوزه پرورشی تخصصی می باشد و باید نیروهایی که در این حوزه بکار گرفته می شوند تخصص لازم را داشته باشند.
وی افزود: نگاه مدیران مدارس به فعالیت های پرورشی و فرهنگی باید تخصصی، دینی و تربیتی باشد، مدیران مدارس با توجه به فعالیت های پرورشی و فرهنگی، در خصوص توسعه فرهنگ اسلامی-ایرانی تلاش و کوشش نمایند.
معاون پرورشی و فرهنگی استان با اشاره به اقامه نماز جماعت خاطر نشان کرد: انتظار می رود تا اقامه نماز و برپایی نماز جماعت در مدارس گسترش یابد، حضور حداکثری دانش آموزان در نماز یکی از اهداف اصلی برنامه‌های پرورشی و اقامه نماز می‌باشد.
 انصاری تصریح کرد: در سال تحصیلی آینده 95-94 یکی دیگر از برنامه‌های اقامه نماز، قرآن و عترت استان، اعزام روحانیون به مدارس جهت برپایی نماز جماعت می باشد، لذا سعی خواهد شد تا با برنامه ریزی مطلوب، نسبت به ساماندهی حضور روحانیون در مدارس اقدام شود.
وی با اشاره به برنامه های حوزه قرآن، نماز و عترت استان اضافه کرد: انتظار می رود تا همه دستگاه‌های استان در پیشبرد اهداف و برنامه های آموزش و پرورش در زمینه نماز، قرآن و عترت کمک و مساعدت نمایند، مشارکت همه نهادها در این موضوع موجب توسعه و گسترش فرهنگ اسلامی-ایرانی در جامعه خواهد بود.
معاون پرورشی و فرهنگی استان در ادامه اظهار داشت: در هفته دولت و آستانه بازگشایی مدارس، 7 باب نمازخانه در مدارس استان با 1226 مترمربع زيربنا و با هزينه اي بالغ بر 11 ميليارد و 450 ميليون ريال از محل اعتبارات دولتي به بهره برداري مي رسد.
 انصاری در پایان گفت: 3 باب از اين نمازخانه ها شامل نمازخانه بنت الهدي در دانسفهان، نمازخانه آراسنج بوئين زهرا و نمازخانه دبيرستان مصلي نژاد بيدستان در مجموع با 241 مترمربع زيربنا در هفته دولت و 4 نمازخانه ديگر شامل نمازخانه دبيرستان فرزانگان ناحيه 1 قزوين، شهيد الويري شريفيه البرز، شهيدرجايي تاكستان و دبيرستان حاجي بهرامي ناحيه 2 قزوين در مجموع با 985 مترمربع زيربنا در آستانه بازگشايي مدارس افتتاح خواهند شد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان