۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین از خود محرم سوال کنید که چرا سر تمرین سپاهان نمی‌آید
کد خبر: ۶۳۵۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرکی:

از خود محرم سوال کنید که چرا سر تمرین سپاهان نمی‌آید

سرمربی سپاهان گفت: قرعه‌کشی به نفع ما نیست چون در دور برگشت بازی‌های خارج از خانه زیادی داریم. وقتی بازیکن دروازه خالی را خراب می‌کند تقصیر برانکو چیست.

از خود محرم سوال کنید که چرا سر تمرین سپاهان نمی‌آید
به گزارش سرویس ورزشی   صبح قزوین ، سپاهان، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر این روزها یکی از کانون‌های خبری فوتبال ایران است. غیبت محرم نویدکیا کاپیتان سپاهان و ماجرای دو بازیکن خارجی این تیم که نمی‌توانند در لیگ به میدان بروند سپاهان را به یکی از پرخبرترین تیم‌های ایران تبدیل کرد. این تیم که لیگ را با سه پیروزی متوالی منجمله پیروزی پرحاشیه مقابل پرسپولیس آغاز کرده بود، در هفته چهارم مقابل فولاد متوقف شد. حسین فرکی سرمربی سپاهان در گفتگوی مفصل با خبرنگار «نسیم»، درباره مسائل اطراف تیمش صحبت کرد.

تساوی مقابل فولاد، انتقادهای زیادی متوجه تیم شما کرد. تا چه حدی این انتقادات را وارد می‌دانید؟

فکر می‌کنم تیم ما خوب بازی کرد و می‌توانستیم برنده بازی باشیم. روند بازی ما کاملا خوب بود ولی روی صحنه گلی که دریافت کردیم اشتباهات فردی وجود داشت. ما خودمان در یارگیری اشتباه کردیم که این مساله باعث شد ساسان انصاری به ما گل بزند. با این حال این بازی تمام شده و از همین حالا باید به فکر بازی‌های بعدی باشیم. ضمن اینکه ما تا اینجای کار، امتیازهای خوبی هم جمع کرده‌ایم و این نتیجه قابل جبران است.

یعنی می‌گویید حق‌تان در این بازی برد بود؟

باور من همین است. به هرحال ما تا قبل از اینکه گل اول را دریافت کنیم بیش از ۵ موقعیت صد در صد گل را از دست دادیم. حتی زمانی که یک گل عقب افتادیم هم موقعیت‌های بسیار زیادی را از دست دادیم و بنابراین من فکر می‌کنم حق‌مان بود که در این بازی برنده شویم که نشد. به هرحال ممکن است این اتفاق‌ها برای هر تیمی پیش بیاید و ما از این هفته تلاشم می‌کنیم که به روند موفقیت آمیزمان ادامه بدهیم.

تا پیش از بازی روز پنجشنبه، شما همیشه اسکوچیچ را برده بودید ولی در این بازی رکوردتان شکسته شد. از این بابت ناراحت نیستید؟

نه این آمار و ارقام‌ها برای من چندان اهمیتی ندارد چون آن‌ها نیستند که در زمین بازی می‌کنند. به هرحال هر بازی شرایط خودش را دارد و اسکوچیچ هم از مربیان خوب فوتبال ایران است. دوست داشتم روز جمعه تیمم در زمین موفق شود اما اینکه رکوردم دراین بازی شکسته شد هیچ اهمیتی ندارد.

در این بازی ظاهرا از کمبود بازیکن هم کمی گله داشتید؟

بله من در این بازی دستم کاملا بسته بود و خب به هرحال شرایط طوری بود که نمی‌توانستم چندان تعویضی در زمین بازی انجام بدهم. شیمبا و پادوانی که برایشان مشکل درست شده و نمی‌توانند بازی کنند، از محرم که بی‌خبریم و هادی عقیلی هم که پیش از شروع بازی مصدوم شد. مجبور شدیم فوزیل موسی‌اف را در پست دفاع وسط بازی دهیم و کمی در این بازی شرایط‌‌مان سخت بود. اما به هرحال باید این شرایط را تحمل کنیم تا این روز‌ها بگذرد.

چطور است که هیچ کس از محرم نویدکیا هیچ خبری ندارد؟ مگر او بازیکن سپاهان نیست؟

باور کنید من هم چیز زیادی از محرم نویدکیا نمی‌دانم. خسته شده‌ام آنقدر مجبور شده‌ام به این سوال تکراری جواب بدهم که محرم کجاست و دارد چه کاری می‌کند؟ این سوال‌ها تکراری است و من هم دیگر پاسخی برای آن‌ها ندارم. به خود او زنگ بزنید تا ببنید چه تصمیمی می‌خواهد در مورد آینده‌اش بگیرد. من فکر می‌کنم او تنها کسی است که می‌تواند در مورد وضعیت خود صحبت کند.

درست است که می‌گویند نویدکیا از شما خواسته محمدعلی ‌احمدی در سپاهان بماند و چون شما با این موضوع مخالفت کردید، حاضر نیست در تمرینات شرکت کند؟

من این موضوع را تایید نمی‌کنم ضمن اینکه در رسانه‌ها خواندم که این خبر تکذیب شده. من هم در رسانه‌ها متوجه اینگونه اخبار می‌شوم و بعید است که چنین چیزهایی صحت داشته باشد.

باتوجه به تمام این مشکلات، فکر می‌کنید سپاهان می‌تواند همچنان در کورس قهرمانی قرار داشته باشد؟

هنوز هم به قهرمانی امید دارم اما به شرط آنکه باشگاه بتواند به جای بازیکنانی که از دست داده، بازیکن جدید جذب کند. البته باید ببینیم آیا قانون به ما این اجازه را می‌دهد یا نه. به هرحال شیمبا و پادوانی به مشکل خورده‌اند. باید ببینیم قانون در مورد جذب بازیکنان جدید به ما اجازه می‌دهد یا نه ولی به هرحال ما نیاز داریم بازیکنانی هم سطح این بازیکنان را جذب کنیم.

خیلی از تیم‌ها نسبت به اینکه شما در چهار هفته اول میزبان بودید معترض هستند. نظر شما دراینباره چیست؟

من نمی‌توانم نظر خاصی در مورد این موضوع بدهم. بالاخره این قرعه کشی بوده که در دید همگان انجام شده و ما طبق همین قرعه‌کشی چهار هفته میزبان بودیم. من نمی‌دانم این ماجرا چرا اینقدر بزرگ شده چون برای هر تیمی می‌توانست این اتفاق رخ بدهد.

اما شما در همین چهار هفته ۱۰ امتیاز جمع کرده‌اید که خیلی در ادامه راه کمک‌تان می‌کند. قبول ندارید این قرعه کشی خیلی به نفع‌تان بوده؟

یکی از این بازی‌ها، بازی با ذوب آهن بوده و فراموش نکنید بازی‌ها در نیم فصل دوم بسیار سخت‌تر می‌شود و ما در ۴ هفته ابتدایی باید سه بازی را خارج از خانه برگزار کنیم. به همین دلیل هم است که من فکر می‌کنم نمی‌شود گفت قرعه کشی به نفع ما بوده.

روزی که برانکو به ایران آمد، گفتید که پرسپولیس موفق می‌شود. هنوز هم روی حرف‌تان هستید؟

بله من هنوز هم روی حرفم ایستاده‌ام و در این موضوع شک ندارم. من موفق نشدم بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن را ببینم اما شنیده‌ام پرسپولیس بازی زیبا و بسیار تهاجمی انجام داده که فکر می‌کنم این اتفاق بسیار مثبتی است. باید به برانکو تا نیم فصل فرصت داد چون وقتی یک تیم می‌تواند فوتبال روبه جلویی بازی کند به طور حتم به نتیجه هم می‌رسد.

ولی برانکو در این روز‌ها تحت فشار است چون از چهار بازی فقط یک امتیاز کسب کرده است.

شما به شکل بازی‌های پرسپولیس نگاه کنید. این تیم خوب بازی می‌کند و من این سوال را از منتقدان برانکو دارم، وقتی بازیکن دروازه خالی را خراب می‌کند تقصیر سرمربی چیست؟ من فکر می‌کنم برانکو عملکرد موفقی در پرسپولیس داشته و توانسته تیمی را بسازد که فوتبال هجومی را به نمایش می‌گذارد. حالا بازیکنان هم باید کمی دقت کنند تا نتایج خوب این تیم شروع شود.




انتهای پیام/7008

منبع: نسیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان