۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ما هر تهدیدی را در نطفه خفه می کنیم
کد خبر: ۶۰۲۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

ما هر تهدیدی را در نطفه خفه می کنیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هیچ تهدیدی در شرق کشور وجود ندارد و توانمندی ما در حدی است که هر تهدیدی را در نطفه خفه می کند.

ما هر تهدیدی را در نطفه خفه می کنیم
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان در حاشیه آیین تجلیل از آزادگان ارتش در گفت وگو با خبرنگاران، دکترین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را دفاعی و مبتنی بر بازدارندگی خواند و افزود: نخستین گزینه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، حفظ و ارتقاء آمادگی های رزمی و دفاعی است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از برگزاری افزون بر شش نوبت رزمایش تخصصی تا پایان امسال در کشور خبر داد و گفت: اولین رزمایش در مهرماه سالجاری در غرب کشور و دومین رزمایش نزاجا نیز آبان و آذرماه در شرق کشور برگزار و یک رزمایش تخصصی موشکی هم طبق زمان بندی ستاد کل فرماندهی نیروهای مسلح تا پایان سال اجرا می شود.
امیر سرتیپ پوردستان در خصوص بازرسی از مراکز نظامی کشور هم تصریح کرد: فصل الخطاب همه ما، بیانات و تدابیر نورانی مقام معظم فرماندهی کل قواست و چون معظم له فرمودند اجازه هیچ گونه بازرسی از نیروهای مسلح داده نمی شود، ما نیز مبتنی بر این تدابیر حرکت می کنیم و به هیچ بیگانه ای اجازه ورود به پادگان ها و مراکز نظامی را نخواهیم داد.


انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان