۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تا فانی وزیر است معلمان جلوی مجلس آواره‌اند/ تیم هسته‎ای از کلی‌گویی بپرهیزد
کد خبر: ۵۹۲۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

آقامحمدی:

تا فانی وزیر است معلمان جلوی مجلس آواره‌اند/ تیم هسته‎ای از کلی‌گویی بپرهیزد

نماینده مردم خرم‌آباد گفت: وزیر آموزش‌وپرورش بی‌تفاوت‌ترین فرد کابینه به دنبال تأسیس نظام طبقاتی در آموزش‌وپرورش است.

 تا فانی وزیر است معلمان جلوی مجلس آواره‌اند/ تیم هسته‎ای از کلی‌گویی بپرهیزد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور امروز صحن علنی مجلس، وزیر آموزش‌وپرورش را بی‌تفاوت‌ترین فرد در کابینه دانست و اظهار کرد: وی با دید جاری به آموزش‌وپرورش نگاه می‌کند و به دنبال تأسیس نظام طبقاتی در آموزش‌وپرورش است.
وی با بیان اینکه تا فانی وزیر است معلمان جلوی مجلس آواره‌اند، افزود: امروز برای پست‌های تربیتی و فرهنگی در آموزش‌وپرورش از افراد نامناسب و خائن به انقلاب استفاده شده و اعضای خانواده منافقان را جایگزین نیروهای حزب‌اللهی می‌کنند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی اقدامات فانی را اهانت به نمایندگانی دانست که به وی رأی داده‌اند و آنها را به تردید انداخته است، تصریح کرد: امروز سالگرد کودتای 28 مرداد است و این درس بزرگ را برای ما دارد که خوش‌باوری به آمریکا عاقبتی بهتر از این ندارد.

وی با بیان اینکه اعضای تیم مذاکره‌کننده خدمت گزارند نه خائن؛ اما معصوم نیستند، گفت: بنابراین فضا را نبندید و بگذارید برجام در مجلس بررسی شود و تیم مذاکره‌کننده نیز مستند به برجام صحبت کند و از کلی‌گویی بپرهیزد.

آقامحمدی با طرح سؤالی مبنی بر اینکه در روز اجرای توافق قرار بود تحریم‌ها یکجا لغو شود اما این در کدام بند برجام آمده است؟، بیان کرد: تحریم‌های آمریکا پس از انجام همه تعهدات و راستی آزمایی بدون سقف زمانی قرار است تعلیق شود و بعد از 8 سال بخشی از آنها لغو شود و این بدان معناست که تحریم‌های آمریکا هرگز لغو نخواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه از این توافق آبی برای مردم گرم نمی‌شود، پرسید: چه کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه است که برای بررسی برجام مقاومت می‌شود.


انتهای پیام/7008

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان