۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ۶ سارق خودرو در قزوین دستگیر شدند
کد خبر: ۵۶۶۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

جانشین فرماندهی استان قزوین:

۶ سارق خودرو در قزوین دستگیر شدند

سرهنگ دارایی گفتبه دنبال وقوع چند مورد سرقت خودرو و قطعات و لوازم خودرو در قزوین ماموران انتظامی فردی را که در زمینه اوراق خودروهای سرقتی فعالیت می کرد شناسایی و دستگیر کردند.

۶ سارق خودرو در قزوین دستگیر شدند
به گزارش صبح قزوین، سرهنگ دارایی جانشین فرماندهی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین گفت: به دنبال وقوع چند مورد سرقت خودرو و قطعات و لوازم خودرو در قزوین ماموران انتظامی کلانتری 12 قزوین روز گذشته فردی را که در زمینه اوراق خودروهای سرقتی فعالیت می کرد شناسایی و دستگیر کردند.
دارایی اظهار کرد: این ماموران با هماهنگی قضایی منزل متهم را مورد بازرسی قرار داده و یک دستگاه سواری پراید مسروقه را به همراه ابزار اوراقی خودرو کشف کردند.
جانسین فرمانده انتظامی استان قزوین توضیح داد: متهم در بازجویی فنی پلیس به همکاری با 2 سارق سابقه دار معترف شد که ماموران این کلانتری با شگردهای پلیسی، این 2 سارق را دستگیر و در بازرسی از منزل آنان 3 دستگاه پخش سی دی و تعدادی قطعات و لوازم خودرو کشف کردند.
وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی کلانتری 12 قزوین در اقدامی دیگر یک سارق قطعات و لوازم خودرو را شناسایی و دستگیر و در بازرسی از منزل متهم 2 عدد باتری خودرو، یک دستگاه فرز و 5 دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف و ضبط کردند.
این مقام مسئول دستگیری 2 سارق حرفه ای خودرو و لوازم و قطعات خودرو توسط ماموران انتظامی کلانتری 13 را از دیگر اقدامات دیروز پلیس در شهرستان قزوین برشمرد و تصریح کرد: در این اقدام 2 دستگاه سواری پراید و تعداد زیادی لوازم و قطعات اوراق شده خودرو کشف شد.
وی در انتها بیان کرد: این ماموران بازرسی از منزل متهمان، لوازم و قطعات اوراق شده 2 دستگاه موتور سیکلت، 2 دستگاه پخش خودرو و 12 دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و ضبط کردند.
انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان