۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین ایجاد آسایش و راحتی دنیایی، سازوکار نظام سلطه است
کد خبر: ۵۵۱۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس دبیر شورای عالی امنیت ملی:

ایجاد آسایش و راحتی دنیایی، سازوکار نظام سلطه است

رئیس دبیر شورای عالی امنیت ملی ابراز کرد: ایجاد آسایش و راحتی دنیایی سازوکار نظام سلطه برای جذب افراد مختلف است.

ایجاد آسایش و راحتی  دنیایی، سازوکار نظام سلطه است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، ظهر امروز مراسم خاطره‌گویی آزادگان و رزمندگان دفاع مقدس در حسینیه شهید مطهری برگزار شد.
سید ناصر حسینی، نویسنده کتاب "پایی که جا ماند" در این مراسم اظهار کرد: همه افراد در زندگی فردی و اجتماعی تنها دو راه در پیش‌رو دارند که تنها می‌توانند یکی را انتخاب کنند.
وی ادامه داد: یکی از این دوراه پذیرش سروری نظام سلطه همراه با بنده آنان بودن و راه دیگر پذیرش مکتب اهل‌بیت(ع) است.
رئیس دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه با بیان اینکه انسان‌ها در انتخاب مختارند، عنوان کرد: در همسایگی ما کسانی هستند که راه اول را برگزیده و از زیست انسانی به حیوانی گرویده‌اند.
حسینی تاکید کرد: سازوکار نظام سلطه ایجاد آسایش و راحتی در زندگی دنیا می‌باشد، درحالی که افراد پذیرنده مکتب اهل‌بیت(ع) در دنیا روی راحتی را نخواهند دید و آسایش برای آنان معنا ندارد.
این نویسنده با بیان اینکه آزادگان ما شامل گروهی هستند که مکتب ائمه معصومین(ع) را پذیرفته‌اند، گفت: یکی از ویژگی‌های پیروان این مکتب و آزادگان ما دفاع از خاک و کیان این ملت در برابر دشمن قسم خورده‌ای است که برخلاف آنچه در فیلم‌ها می‌بینیم، با انگیزه بالا به مبارزه برخواسته بود.
رئیس دبیر شورای عالی امنیت ملی یادآور شد: پیروزی در مقابل چنین دشمنی نتیجه گفتمان مقاومت است و در گفتمان و مدیریت سازش هیچ‌گاه به سوخت 20 درصد دست نمی‌یابیم و به آنچه هست قانع می‌شویم.
نویسنده کتاب "پایی که جا ماند" با صراحت عنوان کرد: گفتمان سازش برخلاف گفتمان مقاومت چیزی برای گفتن ندارد.
حسینی با اشاره به خدمات ارزنده شهدایی چون حسن باقری و دکتر چمران، اظهار کرد: اگر شهدای هسته‌ای ما در زمان جنگ بودند به طور یقین مانند فرماندهان نام برده می‌شدند.
وی در ادامه با اشاره به فیلم اکران شده در جشنواره عمار که نشان از صبر یک جانباز قطع‌نخاعی داشت، تشریح کرد: در زمان اکران این فیلم 10 دقیقه‌ای، حدود 6 دقیقه تصویر بسته یک سقف را نشان می‌داد، تصویری که جانبازان قطع نخاعی ما سال‌هاست به نظاره آن نشسته‌اند؛ بیشتر حضار به دلیل بی‌صبری قبل از به اتمام رسیدن فیلم جایگاه خود را ترک کردند.
حسینی در پایان این مراسم به نقل چند خاطره از شهدا و رزمندگان پرداخت.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان