۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین جلیسه دبیر بیست و سومین دوره هفته کتاب شد
کد خبر: ۵۰۰۹۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

جلیسه دبیر بیست و سومین دوره هفته کتاب شد

<a href= 'http://www.sobhegazvin.ir' > خبرگزاری </a> <a href= 'http://www.sobhegazvin.ir' > صبح قزوین </a>: مجید غلامی جلیسه با حکم معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد، به سمت «دبیر بیست و سومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران» منصوب شد.

جلیسه دبیر بیست و سومین دوره هفته کتاب شد

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ‌، با حکمی از سوی سیدعباس صالحی، معاون وزیر ارشاد، مجید غلامی جلیسه دبیر بیست و سومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران شد. در متن این پیام آمده است:

«به‌منظور توسعه فرهنگ مکتوب و ایجاد شور و شوق در اقشار مختلف جامعه و با توجه به بهره‌مندی جنابعالی از تجارب و سوابق ارزشمند فرهنگی به استناد ماده 5 آیین‌نامه هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران به موجب این ابلاغ به سمت «دبیر بیست و سومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

امید است با همکاری مستمر با سایر اعضا و جلب همکاری مؤثر سازمان‌ها، نهادها، دستگاه‌های فرهنگی دولتی و غیردولتی و تشکل‌ها و صنوف مرتبط در انجام وظایف محوله بویژه اجرای مصوبات شورای سیاست‌گذاری، در برپایی شکوهمند این رخداد مهم فرهنگی موفق و موید باشید».

سیدعباس صالحی هم‌چنین در حکمی دیگر برزین ضرغامی  را به سمت «دبیر شورای سیاست‌گذاری بیست و سومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

در متن این پیام آمده است:‌ «نظر به ضرورت انسجام‌بخشی به سیاست‌های کلان فرهنگی در راستای تعمیق و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و با توجه به بهره‌مندی جنابعالی از تخصص و تجارب ارزشمند فرهنگی به موجب این ابلاغ به سمت «دبیر شورای سیاست‌گذاری بیست و سومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن هماهنگی و تعامل لازم با دبیرخانه اجرایی و با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در انجام وظایف محوله مؤید و موفق باشید».

انتهای پیام/

منبع: تسنیم- فرهنگی

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان