۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین آموزش‌های فنی‌وحرفه ای در جهت ایجاد و توسعه اشتغال پایدار قابل توجه است
کد خبر: ۴۵۲۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان البرز:

آموزش‌های فنی‌وحرفه ای در جهت ایجاد و توسعه اشتغال پایدار قابل توجه است

فرماندار شهرستان البرز گفت: فرصت مغتنمی جهت معرفی آموزش‌های فنی و حرفه ای در جهت ایجاد وتوسعه اشتغال پایدار است.

آموزش‌های فنی‌وحرفه ای در جهت ایجاد و توسعه اشتغال پایدار قابل توجه است

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، به مناسبت هفته ملی مهارت غلامرضا حسن پور فرماندار شهرستان البرز به همراه امام جمعه شهر الوند طی بازدیدی از نزدیک با فعالیت‌های مرکز فنی و حرفه ای شهرستان آشنا شدند.

 در این دیدار حسن پور از کارگاه‌های برق خودرو، جوشکاری آرگون، درو پنجره های UPVC، کارگاه برق صنعتی بازدید و از نزدیک با فعالیت‌های کارآموزان و خدماتی که در این مرکز ارائه می‌شود، آشنا شد.

در ادامه این بازدید فرماندار شهرستان البرز هفته ملی مهارت را فرصت مغتنمی جهت معرفی آموزش‌های فنی و حرفه ای برشمرد و اذعان داشت: آموزش اخلاق حرفه ای در کنار آموزش مهارت‌های خاص می‌بایست مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 وی ادامه داد: در هر دوره، تاریخ و جغرافیایی که حضور داشته باشیم مهارت آموزی و ایجاد بستری برای شناسایی و شکوفایی استعدادهای جوان  مورد نیاز می‌باشد.

 در پایان این بازدید نیز فرماندار شهرستان البرز در جلسه پرسش و پاسخ که با حضور کارکنان این مرکز برگزار شد شرکت و ضمن پاسخگویی به سوالات یادآور شد: آموزش‌های فنی و مهارتی در توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در استان موثر خواهد بود؛ لذا برنامه ریزی کاربردی از سوی مسئولین امر در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/2002


منبع: دریافتی

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان