۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تقدیر کشوری از مدیر کل اوقاف قزوین به خاطر عملکرد حقوقی و ثبتی سال ۹۳ در کشور
کد خبر: ۴۴۲۸۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

تقدیر کشوری از مدیر کل اوقاف قزوین به خاطر عملکرد حقوقی و ثبتی سال ۹۳ در کشور

سازمان اوقاف و امور خیریه پس از بررسی و ارزیابی فعالیت های اوقاف استان قزوین ، آن را شایسته تقدیر دانسته و از زحمات این استان و حجت الاسلام والمسلمین مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین قدردانی نمودند.

 تقدیر کشوری از مدیر کل اوقاف قزوین به خاطر عملکرد حقوقی و ثبتی سال ۹۳ در کشور
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین تمام توان خود را بر اجرای امنینانه و عمل به نیات واقفین در حوزه حقوقی و ثبتی در سال ۹۳ معطوف کرد و از پتانسیل ها و امکانات استانی برای هرچه مطلوب تر آن استفاده نمود و حتی اقدام به انجام فعالیت های ابتکاری که در نوع خود در کشور منحصر به فرد بود نموده که سازمان اوقاف و امور خیریه پس از بررسی و ارزیابی فعالیت های اوقاف استان قزوین ، آن را شایسته تقدیر دانسته و از زحمات این استان و حجت الاسلام والمسلمین مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین قدردانی نمودند.
در این تقدیر که توسط حجت الاسلام محمد مهدی حاتمی معاونت حقوقی ، ثبتی و امورمجلس سازمان اوقاف امورخیریه کشور صورت گرفت از زحمات و تلاشهای مضاعف مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین جهت فعالیت مستمر و منتج به نتیجه مطلوب حقوقی و ثبتی در سال ۱۳۹۳ ،تقدیرو تشکر شده است.
شایان ذکر است علاوه بر مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین از تلاش های رئیس اداره حقوقی و ثبتی اوقاف و امورخیریه استان قزوین و همچنین روسا و کارشناسان و وکلای این اداره در سال گذشته تقدیر و تشکر شد .
شایان ذکر است طبق تلاش های صورت گرفته در سال گذشته جشن سند دار شدن همه بقاع متبرکه، امامزادگان و موقوفات استان در سال ۹۴ برگزار خواهد شد و استان قزوین جزء نخستین استان‌هایی است که کلیه موقوفات آن سنددار شده است.
منبع: اوقاف قزوین انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان