۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین داوطلبان انتخابات باید از هنجار شکنی و شایعه پراکنی پرهیز کنند
کد خبر: ۴۴۱۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

خطبه های نماز جمعه استان قزوین:

داوطلبان انتخابات باید از هنجار شکنی و شایعه پراکنی پرهیز کنند

رعایت اخلاق اسلامی و انتخاباتی از سوی داوطلبان شرکت کننده الزامی است و شرکت آگاهانه مردم در انتخابات ضرورت بصیرت در برابر هجمه های دشمنان به ویژه در آستانه انتخابات است.

داوطلبان انتخابات باید از هنجار شکنی و شایعه پراکنی پرهیز کنند
به گزارش صبح قزوین، آیت الله اسلامی با اشاره به اینکه همه داوطلبان موظفند اخلاق اسلامی و قوانین مربوط به انتخابات در نظام اسلامی را رعایت کنند گفت: مردم هم باید با آگاهی کافی در انتخابات شرکت کنند و به افراد واجد شرایط رای دهند.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه آبیک اظهار کرد: داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی باید از هنجار شکنی و شایعه پراکنی پرهیز کنند.
حجت الاسلام و المسلمین عادل پور امام جمعه الوند با اشاره به 10 اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس بیان کرد: براساس اسناد موجود دریای خلیج فارس و جزایر آن متعلق به ایران است و افزود: جعل نامی غیر از نام خلیج فارس توطئه انگلیسی و آمریکایی است و مردم ایران برابر این دسیسه ها آگاه هستند.
حجت الاسلام و المسلمین نوری امام جمعه موقت الموت گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی برای جامعه بشریت است و رفتار و کردار آن بانوی بزرگوار اسلام باید سرمشق زندگی انسانها باشد.
حجت الاسلام و المسلمین خدایی امام جمعه ضیاء آباد با اشاره به 9 اردیبهشت روز شورا ها اظهار کرد: مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به افرادی رای دهند که در خدمت به نظام و عمران و آبادانی شهرها و روستاها باشند.
حجت الاسلام و المسلمین زرینه امام جمعه بوئین زهرا با گرامی داشت 11 اردیبهشت روز کار گر افزود: کارگران قشر زحمتکش جامعه هستند و مسئولان باید برای رفع مشکلات آنان تلاش کنند.
حجت الاسلام و المسلمین روحانی امام جمعه محمود آباد نمونه تاکید کرد: معلمان باید با الگوگیری از شهید مطهری در خدمت اسلام و انقلاب باشند و شغل معلمی از جایگاه و منزلت بالایی برخوردار است.
حجت الاسلام و المسلمین اکبری امام جمعه خاکعلی بیان کرد: برگزیدگان مردم در شوراها باید دلسوز انقلاب، اهل کار، تخصص و همچنین اهل مشوریت باشند.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی شالی امام جمعه شال در خصوص روز معلم و کارگر گفت: قشر معلم و کارگر تاثیر گذار در سرنوشت کشورند و توجه به نیاز های قانونی آنان ضروری است.
حجت الاسلام و المسلمین بیگدلو امام جمعه ارداق افزود: انتخابات شوراهای اسلامی نماد مردم سالاری دینی و توجه به آحاد مردم است.
حجت الاسلام و المسلمین هاشمی امام جمعه آوج با اشاره به وقوع چند زلزله اخیر در کشور بیان کرد: مقاوم سازی ساختمان ها در برابر وقوع زلزله برای به حداقل رساندن تلفات جانی و مالی ضروری است.
حجت الاسلام و المسلمین درزی امام جمعه موقت دانسفهان اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور کارها و خدمات بسیار بزرگی انجام شده است و داوطلبان انتخابات توانمندی های خود را به مردم ارائه دهند و از بیان مطالب های غیر واقعی خودداری کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سماواتی امام جمعه خرمدشت تاکید کرد: دشمنان در آستانه انتخابات علیه انقلاب اسلامی توطئه می کنند لذا بصیرت آحاد مردم در برابر این اهداف شوم ضروری است.
حجت الاسلام و المسلمین زارعی امام جمعه اسفرورین گفت: مردم آگاهانه در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کنند و دقت لازم را داشته باشند.
خطیب نماز جمعه آبگرم افزود: شهید مطهری شخصیتی جامع و توانمند بود به گونه ای که امروز کتاب های ایشان مورد توجه و استفاده از قشر های مختلف است.
انتهای پیام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان