۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین کشف ۹۱۳ کیلوگرم مواد پیش ساز شیشه در خودروی وانت
کد خبر: ۴۳۷۸۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین:

کشف ۹۱۳ کیلوگرم مواد پیش ساز شیشه در خودروی وانت

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۹۱۳ کیلوگرم مواد پیش ساز شیشه در این استان خبر داد.

کشف ۹۱۳ کیلوگرم مواد پیش ساز شیشه در خودروی وانت

سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین در تشریح خبر فوق گفت: به دنبال اطلاع پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان تاکستان قزوین از موعد ورود یک محموله مواد ساخت ماده روان‌گردان شیشه، موضوع بررسی و در دستور کار پلیس این شهرستان قزوین قرار گرفت.

وی افزود: این مأموران با تحقیقات اطلاعاتی، قاچاقچیان مواد مخدر را با یک دستگاه وانت نیسان شناسایی و دستور ایست صادر کردند.
فرمانده انتظامی استان قزوین در ادامه داد: راننده خودرو با مشاهده پلیس به سمت مزارع کشاورزی اطراف جاده متواری شد که پس از تعقیب و گریز و شلیک چند تیر توسط مأموران خودرو متوقف شد.
میرحیدری بیان کرد: در بازرسی مأموران از وانت، مقدار ۹۱۳ کیلوگرم مواد پیش‌ساز روانگردان شیشه کشف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.
وی یادآور شد: مأموران انتظامی بخش اسفرورین شهرستان تاکستان با هماهنگی قضایی، منزل یک خرده‌فروش مواد مخدر را مورد بازرسی قرار دادند و در این موفق به کشف یک کیلو و ۹۲۳ گرم تریاک به همراه یک دستگاه ترازوی دیجیتال کوچک و دو عدد آلات و ادوات مصرف مواد مخدر و دستگیری متهم شدند.
میرحیدری کشف ۵ کیلوگرم تریاک از یک قاچاقچی مواد مخدر توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان را از دیگر اقدامات پلیسی در این استان عنوان کرد.

انتهای پیام/۹۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان